Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

TCL po raz kolejny informuje o rekordowych wynikach sprzedaży telewizorów w ujęciu ilościowym. W 2019 roku wolumen sprzedaży odbiorników TV, osiągnął 32 mln sztuk.

TCL po raz kolejny poinformowało o rekordowych wynikach sprzedaży produktów TV w ujęciu ilościowym. W 2019 roku liczba dostarczonych odbiorników LCD sięgnęła 32 milionów, tj. o 12% więcej w stosunku do 2018 roku. Wolumen sprzedaży telewizorów marki TCL wzrósł tym okresie o 17%.

 

Sprzedaż ilościowa telewizorów Smart i 4K wzrosła odpowiednio o 19% i 31% rok do roku i stanowiła odpowiednio 85% i 51% całkowitego wolumenu sprzedaży telewizorów marki TCL. Wyniki te odzwierciedlają nieprzerwaną optymalizację portfolio produktów firmy oraz rosnącą świadomość marki. Ponadto, wolumen sprzedaży telewizorów QLED (zwanych również jako Quantum Dot) wzrósł w 2019 roku o 66%, głównie poza rynkiem chińskim.

 

W ujęciu ilościowym sprzedaż telewizorów marki TCL poza Chinami wzrosła rok do roku o 26% (do 13,46 mln odbiorników), z silną tendencją wzrostową na każdym z rynków regionalnych. W 2019 roku firma nadal umacniała pozycję lidera w Ameryce Północnej, gdzie sprzedaż telewizorów marki TCL odnotowała wzrost rzędu 14%. Zgodnie z najnowszym raportem Grupy NPD telewizory marki TCL w trzech pierwszych kwartałach 2019 roku uplasowały się w Stanach Zjednoczonych na 2 miejscu pod względem sprzedaży ilościowej. W Europie, w tym samym roku wolumen sprzedaży telewizorów marki TCL wzrósł o 35%, a w czwartym kwartale nawet o 54%. W czołówce rynków europejskich znalazły się Hiszpania, Wielka Brytania i Włochy, gdzie wzrost rok do roku wyniósł, odpowiednio 264%, 262% i 203%.

 

W miarę rozbudowywania przez TCL kanałów dystrybucji na rynkach wschodzących, sprzedaż ilościowa w 2019 roku wzrosła tam o 41%. Najlepsze wyniki w regionie osiągnięto w Indiach, Argentynie, Australii i Rosji, ze wskaźnikiem wzrostu rok do roku na poziomie, odpowiednio, 151%, 121%, 79% i 46%.

 

https://itreseller.pl/itrnewtcl-electronics-z-nagroda-8k-qled-tv-gold-award-2019-2020-za-serie-telewizorow-premium-x91-od-international-data-group-idg-podczas-ces-2020/