TCL podaje, że sprzedaż telewizorów miniLED znacznie wzrosła w trzecim kwartale 2022 r.

MiniLED staje się znaczącym rywalem dla OLED, zwłaszcza w najwyższej klasy inteligentnych telewizorach. Przynajmniej tak jest w przypadku TCL, firmy, która dość słusznie reklamuje się jako pionier w tej dziedzinie.

Teraz producent OEM zapewnia również, że ten obszar jego działalności w zakresie inteligentnych ekranów rośnie w siłę, nawet w trudnych warunkach ekonomicznych 2022 roku. Seria 4K C835 została uhonorowana nagrodą EISA 2022-2023 (w kategorii „Premium miniLED TV”), podczas gdy jego rodzeństwo jest jak dotąd „dobrze odbierane przez konsumentów”.

TCL wskazuje również, że jej miniLED’y przejęły znaczny udział w 6,47 mln (do tej pory +11,8% r/r) wśród smart tv sprzedanych przez firmę w III kw. 2022 r., po odnotowaniu znaczącego wzrostu o 20,1% w III kw. 2022 r. w porównaniu z III kw. 2021 , oraz wzrost o 12,4% r/r w całym 2022 roku. Firma zauważa również, że trendy sprzedaży są rosnące jeśli chodzi o preferencje dotyczące rozmiaru ekranu. TCL sprzedał o 63,6% więcej jednostek 65-calowych lub większych w Q3 2022 r. w porównaniu z Q3 2021 r.

TCL również z optymizmem patrzy na ostatni kwartał tego roku (4Q2022), zwłaszcza jeśli chodzi o telewizory premium, takie jak nowy 98-calowy Q10G. Pomóc mają zarówno okres przedświąteczny, jak i mundial w Katarze.

 

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Rafał Wójcik, Fujitsu Polska: „Ważne jest, by wsłuchać się w głos swojego klienta”