Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

TCL zapowiada, że w pierwszej połowie 2024 r. dostarczy o ponad 100% więcej telewizorów mini-LED 

Jak wynika z najnowszego śródrocznego raportu producenta OEM na temat wyników rynku, w 2024 roku firma TCL sprzedała na całym świecie ponad 12 milionów telewizorów. Liczba ta najwyraźniej wzrosła o prawie 100% rok do roku (r/r). 

TCL twierdzi również, że sprzedaż jej dużych ekranów w technologii mini-LED lub QLED również znacząco wzrosła w pierwszej połowie 2024 r. (I połowa 2024 r.). TCL już uważa się za lidera marki na światowym rynku telewizorów i twierdzi, że wykorzysta ten sukces, dostarczając 12,52 miliona telewizorów w pierwszej połowie 2024 roku. Liczba ta najwyraźniej wzrosła o 9,2% w porównaniu do pierwszej połowy 2023 roku.

Firma zakomunikowała również, że miała szczególnie dobry drugi kwartał tego roku (II kwartał 2024 r.), sprzedając ~53,4% wyżej wymienionych telewizorów w ciągu tych 3 miesięcy, czyli o 12,9% więcej niż w drugim kwartale 2023 r.

Producent OEM zaobserwował również, że wielkość sprzedawanych przez niego wyświetlaczy stale rośnie (ze średnio 49,9 cala w I półroczu 2023 r. do 51,7 cala w I półroczu 2024 r.). W związku z tym producent OEM dostarczył o 14,5% więcej telewizorów o przekątnej 65 cali lub większej w porównaniu rok do roku, podczas gdy telewizory o przekątnej 75 cali i większej radziły sobie jeszcze lepiej, osiągając wzrost o 34,5% w porównaniu z pierwszą połową 2023 r.

Wreszcie firma TCL odnotowała obecnie „znaczący” wzrost globalnych dostaw telewizorów mini-LED i QLED (takich jak model Q65 z 2024 r. dostępny na Amazonie) w pierwszej połowie 2024 r., ze wzrostem odpowiednio o 122,4% i 64,4% rok do roku.