Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

TD Synnex wspiera partnerów w zakładaniu i rozwijaniu ich działalności związanej ze sztuczną inteligencją 

Dzięki kompleksowemu programowi broadliner TD Synnex partnerzy powinni móc szybciej i łatwiej korzystać z rosnącego zapotrzebowania na sztuczną inteligencję. Destination AI to nazwa programu zaprojektowanego tak, aby pomóc partnerom TD-Synnex zwiększyć sprzedaż dzięki AI.

Jak podaje CRN.DE, w ramach tej strategii firma TD Synnex dodała obecnie do swojego katalogu ponad 40 dostawców sztucznej inteligencji, oferujących sprawdzone rozwiązania „pod klucz” dostępne dla partnerów na wszystkich etapach dojrzałości danych.

Program Destination AI pomaga uruchomić aktywa i zasoby dostosowane do odpowiednich w branży przypadków użycia, aby skrócić czas wprowadzania produktów na rynek. Ponadto asystuje partnerom w ciągłym udostępnianiu rozwiązań ukierunkowanych na sztuczną inteligencję za pośrednictwem narzędzia AI Practice Builder oraz szkoleń pionowych. Zapewnia też prezentacje rozwiązań AI i wsparcie POV. Zainteresowani będą mogli korzystać też z puli ekspertów technicznych w zakresie sztucznej inteligencji i inteligencji brzegowej, którzy wspierają cały cykl sprzedaży oraz usług uzupełniających w zakresie ocen i wsparcia wdrożeniowego.

 „Wraz ze wzrostem dynamiki rozwoju sztucznej inteligencji TD Synnex stanie się ulubionym miejscem dla swoich klientów, w którym będą mogli odkrywać różnorodne zastosowania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w ekosystemie technologicznym” – powiedziała Lisa McGarvey, wiceprezes ds. danych, sztucznej inteligencji i IoT Solutions. „Wykorzystanie zaawansowanych technologii analitycznych i sztucznej inteligencji stwarza dodatkowe strategiczne możliwości biznesowe dla naszych partnerów handlowych, dzięki którym mogą rozszerzać sprzedaż i przypadki użycia – w różnych branżach”.

Destination AI to „dalszy rozwój strategii TD Synnex w zakresie analizy danych, rozwiązań AI i IoT/Edge” – twierdzi największy na świecie dystrybutor. Program pomoże partnerom być o krok przed wymaganiami rynku, które stale rosną w szybkim tempie.

Program pojawia się zaledwie kilka dni po ogłoszeniu przez firmę TD Synnex kolejnego narzędzia dla partnerów, które ma pomóc im w drodze do dalszego rozwoju. Na początku zeszłego tygodnia dystrybutor wprowadził oparte na danych „Narzędzie dotyczące zdrowia i kondycji partnerów”, które pokazuje MSP, producentom systemów i niezależnym producentom oprogramowania ich pozycję na tle innych partnerów pod względem wydajności, ale także pod względem dywersyfikacji w całym portfolio.

 

Kontrowersyjne posunięcie Niemiec – pomimo ogromnych kosztów, chcą wykluczyć niektórych producentów telekomunikacyjnych