Tech Data nawiązuje współpracę z Citrus, dodając najnowszej generacji cyfrowy system reklamowy do platformy sprzedaży online InTouch.
Dystrybutor przenosi najnowsze osiągnięcia w dziedzinie marketingu cyfrowego ze zorientowanych na konsumenta platform e-commerce do klientów biznesowych w kanale IT. Tech Data ogłosiła wprowadzenie do swojej platformy sprzedaży online InTouch sponsorowanej wyszukiwarki produktów oraz ukierunkowanych bannerów reklamowych we współpracy z firmą Citrus, czołowym na świecie dostawcą cyfrowych systemów reklamowych. Udoskonalenia platformy InTouch pozwolą Tech Data zapewnić klientom w Europie bardziej spersonalizowaną obsługę, a dostawcom lepszą widoczność zwrotu z inwestycji w cyfrowe działania marketingowe — wszystko to dzięki zaawansowanej analizie danych i funkcji uczenia maszynowego od firmy Citrus.
Resellerzy używający platformy InTouch skorzystają na spersonalizowanych wynikach wyszukiwania, sugestiach produktowych i bannerach reklamowych na podstawie ich historii zakupów i wyszukiwania. W międzyczasie dostawcy będą mogli ukierunkowywać reklamę na określone grupy klientów, przedstawiając resellerom nowe propozycje, w trakcie, gdy szukają produktów lub podejmują decyzje zakupowe. Dostawcy będą zarządzać swoimi własnymi sponsorowanymi wyszukiwarkami reklamowymi za pomocą w pełni zautomatyzowanego, samoobsługowego procesu w chmurze, który umożliwi większą przejrzystość i sprawność.
„Dzięki tym aktualizacjom platformy InTouch tworzymy najlepszą w swojej klasie platformę e-commerce, zarówno dla partnerów, jak i dostawców. Wspierani przez najnowszej generacji cyfrowy system reklamowy od firmy Citrus możemy skuteczniej proponować resellerom możliwości uzyskania wysokiej marży oraz nowe wartości, ułatwiając im szybsze podejmowanie właściwych decyzji zakupowych. Naszym dostawcom możemy teraz zapewniać bardziej szczegółowe dane analityczne i szerszy ogląd na nawyki użytkowników, pomagając im w wyborze cyfrowych działań marketingowych, które dostarczają lepszy zwrot z inwestycji. Wszystko to razem oznacza, że firma Tech Data znajduje się w lepszej pozycji do przyspieszania rozwoju i przekształcania działalności biznesowych swoich partnerów dystrybucyjnych, co stanowi naszą podstawową rolę jako zaufanego doradcy kanału IT.” – powiedział Andy Gass, starszy wiceprezes, Digital and UK & Ireland, w Tech Data.
„Jesteśmy dumni, że lider w branży, jakim jest Tech Data, uruchamia naszą technologię w Europie. Cieszymy się, że nasza platforma nie tylko udoskonali i spersonalizuje zakupy online klientów Tech Data, lecz również zapewni jej dostawcom bardziej ukierunkowany i wymierny cyfrowy system reklamowy.” – powiedział Brad Moran, prezes zarządu w Citrus.
Udoskonalenia cyfrowego systemu reklamowego platformy InTouch są już dostępne w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Belgii, a na resztę Europy zostaną rozszerzone w najbliższym kwartale.
InTouch to internetowa platforma sprzedaży Tech Data w Europie, umożliwiająca partnerom dostęp do tysięcy produktów, rozwiązań i usług z portfolio end-to-end dystrybutora. Stronę odwiedza średnio 60 000 użytkowników dziennie, a każdego roku strona obsługuje ponad pięć milionów zakupów*. InTouch stanowi część pakietu specjalistycznych narzędzi i programów Tech Data do zwiększania sprzedaży cyfrowej, takich jak StreamOne, Digital On-Demand i Software Store.
„Od swojego uruchomienia prawie 20 lat temu platforma InTouch ugruntowała swoją pozycję jako główna, strategiczna platforma e-commerce Tech Data służąca do łączenia rozwiązań oferowanych przez naszych dostawców z partnerami Tech Data w regionie. Teraz, we współpracy z firmą Citrus, mamy możliwość lepszego wykorzystania ogromnej ilości danych będących rezultatem tych interakcji, kontynuując ewolucję platformy InTouch jako czołowej platformy sprzedaży online kanału dystrybucyjnego.” — dodał Andy Gass, starszy wiceprezes, Digital and UK & Ireland, w Tech Data.
*Wewnętrzne dane Tech Data: Analiza sieciowa i dane sprzedażowe InTouch (2018)