Tech Data ogłosiła zawarcie europejskiej umowy dystrybucyjnej z firmą Suunto, światowym liderem w dziedzinie produktów do uprawiania sportów outdoorowych i fitness.

Tech Data ogłosiła dzisiaj zawarcie europejskiej umowy dystrybucyjnej z firmą Suunto, światowym liderem w dziedzinie zintegrowanych zegarków sportowych, komputerów nurkowych i instrumentów precyzyjnych. Dzięki tej umowie Partnerzy Biznesowi w całej Europie, w tym w Polsce, zyskują dostęp do gamy produktów Suunto przeznaczonych do uprawiania sportów outdoorowych i fitness oraz możliwość oferowania tych produktów.

 

Według ostatnich badan IDC europejski rynek urządzeń do noszenia odnotował silny wzrost rok do roku w pierwszym kwartale 2021 r. i oczekuje się, że w latach 2020 – 2025 skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) sięgnie poziomu 12,9%. Wzrost ten jest szczególnie napędzany rosnącym zainteresowaniem konsumentów produktami technologicznymi, które łączą się i integrują z wiodącymi aplikacjami sportowymi i rekreacyjnymi innych firm. Tech Data rozszerza swoje portfolio specjalistycznych rozwiązań dla urządzeń mobilnych i elektroniki użytkowej, aby umożliwić Partnerom Biznesowym wykorzystanie tej pojawiającej się szansy.

 

„Produkty Suunto zaspokajają rosnące zapotrzebowanie na nienagannie zaprojektowane urządzenia cyfrowe, które łączą transmisję danych i integrację z wiodącymi specjalistycznymi aplikacjami rekreacyjnymi i sportowymi. Z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie zasięgu Suunto poza istniejącą bazę klientów do naszego rozległego ekosystemu partnerskiego wiodących sprzedawców detalicznych. Zrobimy to, wykorzystując specjalizację, siłę i skalę naszych zespołów sprzedaży, platformy marketingu cyfrowego i e-commerce oraz centralny łańcuch dostaw w całym regionie.” – powiedział Luc van Huystee, vice president, Mobility and Consumer Electronics Solutions w Tech Data.

 

„Cieszymy się, że możemy wejść w to partnerstwo, ponieważ oferuje Suunto sposób na zwiększenie wydajności, poprawę możliwości realizacji zamówień, a tym samym skalowalność biznesową, aby sprostać naszym ambicjom rozwoju w kanałach elektroniki użytkowej. Nasze nowe partnerstwo z Tech Data jest również logicznym kontinuum dla niedawno ogłoszonej polityki niezależności marki naszej spółki-matki Amer Sports” – powiedział Heikki Norta, CEO, Suunto.

 

Za rozwój sprzedaży produktów Suunto w Tech Data Polska odpowiada Dział Mobile kierowany przez Macieja Jarmińskiego, Business Unit Managera.

 

 

Comarch zanotował dwucyfrowe wzrosty w segmencie ERP, po raz pierwszy w historii osiągnając lepszy wynik sprzedaży systemów ERP niż firma SAP.