Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Tech Data uruchamia nowy program usług wsparcia w chmurze „Cloud Support Services” dla swoich partnerów w Europie.

Tech Data, a TD SYNNEX company (NYSE: SNX), ogłosiła uruchomienie nowego programu usług wsparcia w chmurze dla swoich partnerów w Europie, w tym w Polsce. Oferta ELITE Cloud Support Service (CSS) ma na celu zapewnienie szerokiej gamy wysoce elastycznych, przejrzystych i konfigurowalnych opcji. Nowe funkcjonalności umożliwią partnerom zwiększanie rentowności sprzedawanych licencji oraz usług chmurowych, wpasowując się w ich cele i rozwój klientów końcowych.

Partnerzy mogą wybierać między podstawowymi i rozszerzonymi opcjami programu partnerskiego ELITE CSS w wersjach pod wspólną marką lub pod marką własną (white label). Program oferuje szeroką gamę modułów usług rozliczanych według zużycia w elastycznej strukturze, która pozwala na tworzenie pakietów usług na zamówienie, zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta. Modułowe dodatki obejmują bezpośredni dostęp klienta końcowego, w którym Tech Data bezpośrednio adresuje zapytania klientów końcowych, zamiast być pośrednikiem pomiędzy klientem końcowym a partnerem; niestandardowe umowy SLA, skracające czas reakcji w przypadku krytycznych problemów; rabaty na usługi zarządzane Tech Data (Tech Data Managed Services) oraz Tech Data Academy; dostęp do rozwiązań Click 2 Run™ oferowanych przez Tech Data.

 

“Program ELITE CSS pozwala partnerom na transformację ich oferty usług w chmurze przy stosunkowo niskich nakładach inwestycyjnych, wykorzystując skalę i specjalizację Tech Data w obszarze chmury. Zwiastuje nową erę usług w chmurze, umożliwiając oferowanie prawdziwie spersonalizowanych usług poprzez mieszanie i dopasowywanie wielu dodatków i opcji typu white label. Wierzymy, że wyznacza to nowy standard dla zorientowanych na klienta usług w chmurze, które szybko staną się koniecznością dla naszych partnerów i ich klientów końcowych”. – powiedział Denis Fouquet, vice president, Cloud and Software, Tech Data Europe.

 

Partnerzy mogą budować swoje skrojone na miarę portfolio ELITE CSS bazując na usługach:

  • Multi-channel partner and end user access (wielokanałowy dostęp dla partnerów
    i klinetów końcowych)
  • Highest ticket prioritisation (priorytetyzacja wybrnanych ticketów)
  • 24/7 incident management (zarządzanie incydentami 24/7)
  • Guaranteed Initial Response Time SLAs (gwarantowany czas reakcji)
  • Multi-language support (wielojęzyczna obsługa)
  • Unlimited cloud tickets (nieograniczona ilość ticketów w chmurze)
  • On-premise and hybrid environment support options (opcje wsparcia środowiska
    lokalnego i hybrydowego)
  • Premier Support for Partners L3 escalation path when needed (ścieżka eskalacji
    Premier Support)

 

Żeby dowiedzieć się więcej o Programie Partnerskim ELITE CSS, odwiedź stronę 24/7 Cloud Support Services (techdatacloud.eu). Za wdrożenie, promocję i rozwój Programu Partnerskiego ELITE CSS odpowiada w Polsce zespół Tech Data Microsoft Cloud kierowany przez Bartłomieja Kuźnickiego.

 

„Działamy, aby nasi partnerzy mogli spokojnie, stabilnie rosnąć i budować swoją ofertę” – podkreśla Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory w Polsce i regionie CEE.