Tech Data uruchamia nowy program usług wsparcia w chmurze „Cloud Support Services” dla swoich partnerów w Europie.
Tech Data, a TD SYNNEX company (NYSE: SNX), ogłosiła uruchomienie nowego programu usług wsparcia w chmurze dla swoich partnerów w Europie, w tym w Polsce. Oferta ELITE Cloud Support Service (CSS) ma na celu zapewnienie szerokiej gamy wysoce elastycznych, przejrzystych i konfigurowalnych opcji. Nowe funkcjonalności umożliwią partnerom zwiększanie rentowności sprzedawanych licencji oraz usług chmurowych, wpasowując się w ich cele i rozwój klientów końcowych.
Partnerzy mogą wybierać między podstawowymi i rozszerzonymi opcjami programu partnerskiego ELITE CSS w wersjach pod wspólną marką lub pod marką własną (white label). Program oferuje szeroką gamę modułów usług rozliczanych według zużycia w elastycznej strukturze, która pozwala na tworzenie pakietów usług na zamówienie, zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta. Modułowe dodatki obejmują bezpośredni dostęp klienta końcowego, w którym Tech Data bezpośrednio adresuje zapytania klientów końcowych, zamiast być pośrednikiem pomiędzy klientem końcowym a partnerem; niestandardowe umowy SLA, skracające czas reakcji w przypadku krytycznych problemów; rabaty na usługi zarządzane Tech Data (Tech Data Managed Services) oraz Tech Data Academy; dostęp do rozwiązań Click 2 Run™ oferowanych przez Tech Data.
“Program ELITE CSS pozwala partnerom na transformację ich oferty usług w chmurze przy stosunkowo niskich nakładach inwestycyjnych, wykorzystując skalę i specjalizację Tech Data w obszarze chmury. Zwiastuje nową erę usług w chmurze, umożliwiając oferowanie prawdziwie spersonalizowanych usług poprzez mieszanie i dopasowywanie wielu dodatków i opcji typu white label. Wierzymy, że wyznacza to nowy standard dla zorientowanych na klienta usług w chmurze, które szybko staną się koniecznością dla naszych partnerów i ich klientów końcowych”. – powiedział Denis Fouquet, vice president, Cloud and Software, Tech Data Europe.
Partnerzy mogą budować swoje skrojone na miarę portfolio ELITE CSS bazując na usługach:
- Multi-channel partner and end user access (wielokanałowy dostęp dla partnerów
i klinetów końcowych) - Highest ticket prioritisation (priorytetyzacja wybrnanych ticketów)
- 24/7 incident management (zarządzanie incydentami 24/7)
- Guaranteed Initial Response Time SLAs (gwarantowany czas reakcji)
- Multi-language support (wielojęzyczna obsługa)
- Unlimited cloud tickets (nieograniczona ilość ticketów w chmurze)
- On-premise and hybrid environment support options (opcje wsparcia środowiska
lokalnego i hybrydowego) - Premier Support for Partners L3 escalation path when needed (ścieżka eskalacji
Premier Support)
Żeby dowiedzieć się więcej o Programie Partnerskim ELITE CSS, odwiedź stronę 24/7 Cloud Support Services (techdatacloud.eu). Za wdrożenie, promocję i rozwój Programu Partnerskiego ELITE CSS odpowiada w Polsce zespół Tech Data Microsoft Cloud kierowany przez Bartłomieja Kuźnickiego.