Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Tech Data wprowadza do oferty usługę Intelligence w modelu subskrypcyjnym od MarketsandMarkets™.

Tech Data, A TD SYNNEX (NYSE: SNX) Company, ogłosiła dzisiaj paneuropejskie porozumienie z MarketsandMarkets, wiodącą globalną firmą zajmującą się analizą rynku. Umowa ta umożliwi Partnerom Biznesowym Tech Data zintegrowanie ekskluzywnych usług w obszarze badań rynkowych i konsultingu doradczego z ofertami dla ich klientów końcowych, pomagając im w identyfikacji i operacjonalizacji możliwości uzyskania przychodów w nowych segmentach technologii.

Usługa oparta na subskrypcji oferuje analizę kluczowych kategorii megatrendów – takich jak sztuczna inteligencja, big data, Internet rzeczy, łączność, robotyka, inteligentna produkcja i urządzenia do noszenia – obsługiwana przez opartą na uczeniu maszynowym platformę analizy rynkowej w chmurze Marketsandmarkets Knowledge Store®. Dodatkowo, klienci mogą uzyskać dostęp do usług konsultingowych i doradczych zapewniających spersonalizowane dane od ekspertów branżowych, które pomogą im w planowaniu działań i podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących inwestowania w technologię.

 

„Ta umowa pomoże Partnerom Biznesowym oraz Klientom Końcowym wyposażyć się
w solidne, oparte na danych doświadczenia, które będą kluczowym atutem wyróżniającym, ponieważ będą prowadzić klientów biznesowych do podejmowania właściwych inwestycji w technologie wzrostu”, powiedział Craig Smith, vice president, Analytics and IoT Solutions, Europe, Tech Data. „Docelowe dane rynkowe oraz analizy trendów od MarketsandMarkets umożliwią decydentom biznesowym proaktywną identyfikację możliwości i dostosowywanie ich modelu biznesowego w celu napędzenia nieliniowego wzrostu, wykorzystując szerokie portfolio produktów i rozwiązań nowej generacji Tech Data”.

 

Platforma analizy rynkowej Marketandmarkets śledzi możliwości, które mogą zapewnić przyspieszony wzrost przychodów w nowych technologiach, z przypadkami użycia spersonalizowanymi dla każdego klienta za pomocą algorytmów uczenia maszynowego. Partnerzy Biznesowi Tech Data mogą mieć dostęp do usług raportowania i doradztwa uwzględniających takie aspekty jak adresowalna analiza rynku docelowego, prioryteryzacja segmentów, benchmarking produktu, zarządzanie przejęciami, identyfikacji możliwości klienta i wiele innych elementów analizy rynkowej.

 

„Żyjemy w świecie pełnym zmian. Zrównoważony rozwój, cyfryzacja, rozwój pojazdów elektrycznych oraz wiele innych przełomowych trendów napędzają nowe strumienie przychodów o wartości bilionów dolarów. Tylko w tej dekadzie oczekujemy, że każda firma B2B przekształci 50% swoich przychodów. W tym kontekście, dostrzegamy znaczącą szansę w umowie pomiędzy Tech Data i MarketsandMarkets, żeby pomóc klientom w poruszaniu się po tych zmianach dzięki praktycznej analizie opartej na włączeniu analizy rynkowej w chmurze Knowledge Store do ich architektury technologicznej” – powiedział Krishnan Chatterjee, COO, MarketsandMarkets.

 

Za popularyzację i rozwój sprzedaży usługi Intelligence As-A-Service Marketsandmarkets odpowiada w Tech Data w Polsce i Regionie Wschodnim Rafał Kupis, Data Solutions & IoT Business Development Manager – East Region.

 

GSMA świętuje kolejną edycję MWC 2022 na żywo w Barcelonie i przedstawia wydarzenie w liczbach.