Tech Data wprowadza do oferty usługę Intelligence w modelu subskrypcyjnym od MarketsandMarkets™.
Tech Data, A TD SYNNEX (NYSE: SNX) Company, ogłosiła dzisiaj paneuropejskie porozumienie z MarketsandMarkets, wiodącą globalną firmą zajmującą się analizą rynku. Umowa ta umożliwi Partnerom Biznesowym Tech Data zintegrowanie ekskluzywnych usług w obszarze badań rynkowych i konsultingu doradczego z ofertami dla ich klientów końcowych, pomagając im w identyfikacji i operacjonalizacji możliwości uzyskania przychodów w nowych segmentach technologii.
Usługa oparta na subskrypcji oferuje analizę kluczowych kategorii megatrendów – takich jak sztuczna inteligencja, big data, Internet rzeczy, łączność, robotyka, inteligentna produkcja i urządzenia do noszenia – obsługiwana przez opartą na uczeniu maszynowym platformę analizy rynkowej w chmurze Marketsandmarkets Knowledge Store®. Dodatkowo, klienci mogą uzyskać dostęp do usług konsultingowych i doradczych zapewniających spersonalizowane dane od ekspertów branżowych, które pomogą im w planowaniu działań i podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących inwestowania w technologię.
„Ta umowa pomoże Partnerom Biznesowym oraz Klientom Końcowym wyposażyć się
w solidne, oparte na danych doświadczenia, które będą kluczowym atutem wyróżniającym, ponieważ będą prowadzić klientów biznesowych do podejmowania właściwych inwestycji w technologie wzrostu”, powiedział Craig Smith, vice president, Analytics and IoT Solutions, Europe, Tech Data. „Docelowe dane rynkowe oraz analizy trendów od MarketsandMarkets umożliwią decydentom biznesowym proaktywną identyfikację możliwości i dostosowywanie ich modelu biznesowego w celu napędzenia nieliniowego wzrostu, wykorzystując szerokie portfolio produktów i rozwiązań nowej generacji Tech Data”.
Platforma analizy rynkowej Marketandmarkets śledzi możliwości, które mogą zapewnić przyspieszony wzrost przychodów w nowych technologiach, z przypadkami użycia spersonalizowanymi dla każdego klienta za pomocą algorytmów uczenia maszynowego. Partnerzy Biznesowi Tech Data mogą mieć dostęp do usług raportowania i doradztwa uwzględniających takie aspekty jak adresowalna analiza rynku docelowego, prioryteryzacja segmentów, benchmarking produktu, zarządzanie przejęciami, identyfikacji możliwości klienta i wiele innych elementów analizy rynkowej.
„Żyjemy w świecie pełnym zmian. Zrównoważony rozwój, cyfryzacja, rozwój pojazdów elektrycznych oraz wiele innych przełomowych trendów napędzają nowe strumienie przychodów o wartości bilionów dolarów. Tylko w tej dekadzie oczekujemy, że każda firma B2B przekształci 50% swoich przychodów. W tym kontekście, dostrzegamy znaczącą szansę w umowie pomiędzy Tech Data i MarketsandMarkets, żeby pomóc klientom w poruszaniu się po tych zmianach dzięki praktycznej analizie opartej na włączeniu analizy rynkowej w chmurze Knowledge Store do ich architektury technologicznej” – powiedział Krishnan Chatterjee, COO, MarketsandMarkets.
Za popularyzację i rozwój sprzedaży usługi Intelligence As-A-Service Marketsandmarkets odpowiada w Tech Data w Polsce i Regionie Wschodnim Rafał Kupis, Data Solutions & IoT Business Development Manager – East Region.
GSMA świętuje kolejną edycję MWC 2022 na żywo w Barcelonie i przedstawia wydarzenie w liczbach.