Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Technologia AMD FSR 2.0 trafi na konsole Xbox.

Na konferencji GDC 2022 AMD ujawniło nowe szczegóły dotyczące pojawienia się technologii FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.0 dla konsoli Xbox.

AMD ujawniło, że FSR 2.0 będzie „w pełni obsługiwany” na Xboksie. Technologia zostanie dołączona do GDK Xbox (narzędzie Game Developer Kit), co pozwoli na łatwe zaimplementowanie jej w grach. Oryginalna, pierwsza wersja FSR była już wykorzystywana w niektórych grach na konsolę Xbox (np. Myst, który może dzięki temu działać w 4K/60fps na Xbox Series X i 1440p/60fps na Xbox Series S).

Póki co, nie pojawiała się informacja czy kiedykolwiek pojawi się oficjalna obsługa FSR na PS5.  Oczywiście FSR jest oprogramowaniem typu open source, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby deweloperzy zaimplementowali go także w grach na PS5

GSMA świętuje kolejną edycję MWC 2022 na żywo w Barcelonie i przedstawia wydarzenie w liczbach.