Tenda Technology jest jednym z światowych liderów w dostarczaniu urządzeń sieciowych, planuje ekspansje na rynku w Polsce i w Europie.

Tenda Technology jest jednym z światowych liderów w dostarczaniu urządzeń sieciowych, który wyróżnia się doskonałym połączeniem wysokiej jakości, dobrej ceny i innowacyjności. Firma rozwija się nieprzerwanie od niemal 20 lat i urasta do miana jednego z najmocniejszych graczy na rynku.

 

Nowa siedziba w Polsce

Oddział w Polsce jest miejscem kluczowym, bowiem Polska to jeden z głównych celów ekspansji firmy. Oprócz regionalnego biura w Warszawie Tenda ulokowała tu również magazyn centralny obsługujący wszystkie kraje Europy Środkowej i Zachodniej. Dzięki temu znaczna większość produktów z portfolio firmy będzie łatwo i szybko dostępna także dla polskich dystrybutorów

 

Profesjonalny zespół i wsparcie sprzedaży

W Polsce strategia firmy obejmuje promocję marki w najważniejszych kanałach sprzedażowych, w tym w tradycyjnym kanale handlowym, jak i w szeroko pojętym kanale biznesowym obejmującym rynki Telecom i ISP. Operacjami polskiego oddziału firmy Tenda kieruje dwóch doświadczonych managerów, Dariusz Wąś – związany z firmą od sierpnia 2016 roku oraz Sebastian Sierzpowski, który dołączył do zespołu we wrześniu 2017.

 

“Naszym zadaniem jest ugruntowanie marki Tenda na rynku polskim. Z doświadczenia wiemy, że budowa świadomości marki w kanale sprzedaży oraz wśród użytkowników jest zadaniem długookresowym. Tenda ma tę przewagę, że oferuje produkty o wręcz znakomitej relacji ceny do jakości przy jednoczesnym założeniu wysokiej zyskowności dla poszczególnych uczestników rynku dzięki czemu proces adaptacji i postrzegania marki przebiega nadzwyczaj sprawnie” – tak dotychczasowe postępy podsumowuje Dariusz Wąś.

 

“Tenda aspiruje do bycia jednym z liderów branży produktów sieciowych. Nie tylko dlatego, że w swoich urządzeniach skupia się wyłącznie na najistotniejszych z punktu widzenia użytkownika funkcjach i maksymalnie upraszcza proces instalacji, ale także podąża za trendami rynkowymi, które również sama niejednokrotnie kreuje. Notujemy ciągły wzrost zainteresowania naszą marką i produktami, najbliższa przyszłość rysuje się bardzo optymistycznie.” – dodaje Sebastian Sierzpowski.

 

Widoczność marki i kanały dystrybucji

Podejmowane działania skutkują tym, iż coraz większa liczba dystrybutorów pragnie mieć produkty marki Tenda. Pozytywnie jest odbierana szeroka oferta produktowa, warunki współpracy oraz fakt, że marka inwestuje w działania PR/Marketing.