Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Tenda Technology jest jednym z światowych liderów w dostarczaniu urządzeń sieciowych, planuje ekspansje na rynku w Polsce i w Europie.

Tenda Technology jest jednym z światowych liderów w dostarczaniu urządzeń sieciowych, który wyróżnia się doskonałym połączeniem wysokiej jakości, dobrej ceny i innowacyjności. Firma rozwija się nieprzerwanie od niemal 20 lat i urasta do miana jednego z najmocniejszych graczy na rynku.

 

Nowa siedziba w Polsce

Oddział w Polsce jest miejscem kluczowym, bowiem Polska to jeden z głównych celów ekspansji firmy. Oprócz regionalnego biura w Warszawie Tenda ulokowała tu również magazyn centralny obsługujący wszystkie kraje Europy Środkowej i Zachodniej. Dzięki temu znaczna większość produktów z portfolio firmy będzie łatwo i szybko dostępna także dla polskich dystrybutorów

 

Profesjonalny zespół i wsparcie sprzedaży

W Polsce strategia firmy obejmuje promocję marki w najważniejszych kanałach sprzedażowych, w tym w tradycyjnym kanale handlowym, jak i w szeroko pojętym kanale biznesowym obejmującym rynki Telecom i ISP. Operacjami polskiego oddziału firmy Tenda kieruje dwóch doświadczonych managerów, Dariusz Wąś – związany z firmą od sierpnia 2016 roku oraz Sebastian Sierzpowski, który dołączył do zespołu we wrześniu 2017.

 

“Naszym zadaniem jest ugruntowanie marki Tenda na rynku polskim. Z doświadczenia wiemy, że budowa świadomości marki w kanale sprzedaży oraz wśród użytkowników jest zadaniem długookresowym. Tenda ma tę przewagę, że oferuje produkty o wręcz znakomitej relacji ceny do jakości przy jednoczesnym założeniu wysokiej zyskowności dla poszczególnych uczestników rynku dzięki czemu proces adaptacji i postrzegania marki przebiega nadzwyczaj sprawnie” – tak dotychczasowe postępy podsumowuje Dariusz Wąś.

 

“Tenda aspiruje do bycia jednym z liderów branży produktów sieciowych. Nie tylko dlatego, że w swoich urządzeniach skupia się wyłącznie na najistotniejszych z punktu widzenia użytkownika funkcjach i maksymalnie upraszcza proces instalacji, ale także podąża za trendami rynkowymi, które również sama niejednokrotnie kreuje. Notujemy ciągły wzrost zainteresowania naszą marką i produktami, najbliższa przyszłość rysuje się bardzo optymistycznie.” – dodaje Sebastian Sierzpowski.

 

Widoczność marki i kanały dystrybucji

Podejmowane działania skutkują tym, iż coraz większa liczba dystrybutorów pragnie mieć produkty marki Tenda. Pozytywnie jest odbierana szeroka oferta produktowa, warunki współpracy oraz fakt, że marka inwestuje w działania PR/Marketing.