TenderHut z nowym ekspertem – Michał Gąsior objął stanowisko Chief Sales and Marketing Officera, jego główną rolą będzie akceleracja grupy produktów z rodziny Zonifero.
TenderHut, lider polskiej branży IT i najszybciej rozwijająca się spółka technologiczna w Polsce pozyskała nowego eksperta. Do zespołu dołączył Michał Gąsior, a jego głównym zadaniem będzie akceleracja rozwoju czołowego produktu grupy – Zonifero.
Zonifero to innowacyjne rozwiązanie PropTech, które usprawnia zarządzanie biurem. Do zadań nowego eksperta będzie należało między innymi skalowanie produktu na rynki europejskie i światowe. Wszystko po to, aby przygotować start-up do wejścia na jeden z europejskich rynków kapitałowych.
– Grupa Kapitałowa TenderHut jak i sam start-up błyskawicznie się rozwija, dlatego ogromnie się cieszę, że na pokładzie znalazł się Michał, który posiada duże doświadczenie w pracy z innowacyjnymi produktami. Jest on niezwykle kreatywną osobą, w swojej karierze rozwijał kilka ciekawych projektów. Przy ich realizacji zebrał ogrom doświadczeń. Dziś będzie mógł je wykorzystać budując z nami start-up, który podbije europejskie i światowe rynki – mówi Robert Strzelecki, prezes zarządu Grupy Kapitałowej TenderHut.
Michał Gąsior objął rolę Chief Sales and Marketing Officera, a jego głównymi zadaniami będzie akceleracja grupy produktów z rodziny Zonifero.
– Praca nad rozwojem produktu to dla mnie niezwykle ciekawe wyzwanie. Ambitne cele i możliwość udziału w takim przedsięwzięciu sprawiają, że z dużym entuzjazmem podchodzę do stawianych przede mną zadań. Praca w takim ekosystemie, jaki stwarza grupa TenderHut może zaowocować naprawdę szybkim rozwojem start-upu. Ogromne zaufanie, jakim obdarzył mnie prezes Strzelecki przekłada się na dużą samodzielność, za którą także idzie odpowiedzialność za projekt. Moje dotychczasowe doświadczenia takie jak rozwój własnej aplikacji czy praca dla czołowego europejskiego FinTechu doprowadziły mnie do miejsca, które pozwala osiągnąć efekt synergii. Z jednej strony mamy wschodzący rynek PropTech, na którym Zonifero wyraźnie się wyróżnia, z drugiej ponad 14 lat moich doświadczeń nad rozwojem produktów i usług. Myślę, że to połączenie sprawdzi się doskonale – podsumowuje Michał Gąsior.
Zonifero, jako system optymalizuje wykorzystanie powierzchni biurowej, poprawia przepływ informacji w budynkach komercyjnych oraz ułatwia przyjmowanie gości w lobby. Natywna aplikacja mobilna pozwala użytkownikom zarezerwować biurko w systemie hot desk, salę konferencyjną lub miejsce parkingowe. Cyfrowa mapa powierzchni pozwala na odnalezienie współpracownika, czy drukarki. Z rozwiązania mogą korzystać trzy podstawowe grupy użytkowników: pracownicy firm i korporacji (inaczej najemcy w nomenklaturze branżowej), administracja i właściciele budynków lub powierzchni komercyjnych oraz wykonawcy generalni i developerzy. Zonifero już dziś pozyskało kontrakt na obsługę 12 tys. pracowników na ponad 100 tysiącach metrów kwadratowych u czołowego developera nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Michał Gąsior z branżą innowacji związany jest od 14 lat. Prowadził programy akceleracji sprzętowej dla startupów – Brinc, założył akcelerator oprogramowania – Founder Institute Poznań i doradzał wielu globalnym start-upom. Jest też pomysłodawcą i twórcą szeregu startupów technologicznych, w tym aplikacji Qute, która pozyskała finansowanie z funduszu inwestycyjnego Aligo Capital.