Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Tesla kupiła startup DeepScale zajmujący się AI i widzeniem maszynowym. Czyżby automatyczne taksówki były już blisko?

Tesla nabyła DeepScale, startup z Doliny Krzemowej, który wykorzystuje procesory o niskiej mocy do dokładniejszego działania widzenia maszynowego w celu ulepszenia systemu wspomagania kierowcy. 

Firma Elona Muska wyraźnie zmierza do przekształcenia swoich pojazdów elektrycznych w robo-taksówki. Jako pierwsze o przejęciu poinformowało CNBC.

Pojazdy Tesli nie są uważane za w pełni autonomiczne. Samochody te mogą obsługiwać wszystkie aspekty jazdy w określonych warunkach bez interwencji człowieka, ale nadal niezbędny pozostaje ludzki kierowca. Pojazdy Tesli mają tzw. „poziom 2” autonomiczności. Mimo wszystko funkcja autopilota w Teslach jest bardziej zaawansowanym systemem wspomagania kierowcy niż większość obecnych dostępnych w innych pojazdach na drodze. Elon Musk obiecał, że zaawansowane możliwości wspomagania kierowców w pojazdach Tesli będą się poprawiać, aż w końcu osiągną poziom pełnej automatyzacji.

Na początku tego roku Musk powiedział, że Tesla uruchomi autonomiczną sieć przejazdów do 2020 roku. Wydaje się, że częścią tego planu jest DeepScale, czteroletni startup z Mountain View w Kalifornii. Przejęcie wnosi również bardzo potrzebne zasoby eksperckie do zespołu autopilota Tesli, który ucierpiał w wyniku wielu odejść w ubiegłym roku.

DeepScale opracował sposób wykorzystania wydajnych sieci neuronowych w małych, niedrogich czujnikach i procesorach klasy motoryzacyjnej w celu poprawy dokładności systemów widzenia. Te systemy, które wykorzystują czujniki, systemy mapowania, planowania i kontroli do interpretacji i klasyfikacji danych w czasie rzeczywistym, są niezbędne do działania pojazdów autonomicznych. Krótko mówiąc, systemy te pozwalają pojazdom zrozumieć otaczający je świat.

Firma argumentowała, że ​​jej metoda stosowania czujników i procesorów o niskiej mocy i niskich kosztach pozwoliła zapewnić kierowcy wsparcie i autonomiczną jazdę pojazdom we wszystkich punktach cenowych.

W poniedziałek współzałożyciel DeepScale, Forrest Iandola, opublikował ogłoszenie na Twitterze i zaktualizował swoje konto LinkedIn. Wiadomość na Twitterze brzmiała: „W tym tygodniu dołączyłem do zespołu @Tesla #Autopilot. Nie mogę się doczekać współpracy z jednymi z najbystrzejszych umysłów w #deeplearning i #autonomousdriving. ”