Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Tesla podnosi cenę pełnego autonomicznego kierowania pojazdem do 15 tys. dolarów

Tesla zacznie pobierać 15 000 dolarów za system wspomagania kierowcy Full Self-Driving, podnosząc cenę kontrowersyjnego produktu po raz drugi w tym roku. Podwyżka dla klientów w Ameryce Północnej wejdzie w życie 5 września, dyrektor generalny Elon Musk zatweetował w niedzielę. Obecna cena 12 tys. dolarów będzie honorowana dla zamówień złożonych przed tą datą, napisał.

System Full Self-Driving Tesli, czyli FSD, stał się punktem zapalnym, ponieważ jednak wymaga aktywnego nadzoru i nie czyni pojazdów firmy autonomicznymi. Kalifornijski Departament Pojazdów Samochodowych oskarżył firmę o wprowadzanie konsumentów w błąd w kwestii FSD i mniej sprawnego systemu Autopilot. US National Highway Traffic Safety Administration również otworzył dwa oddzielne dochodzenia dotyczące tego, czy Autopilot jest wadliwy.

Musk, powiedział, że rozwiązanie problemów z technologią samojezdną firmy jest krytyczne dla wyceny firmy. „To naprawdę różnica między tym, czy Tesla jest warta dużo pieniędzy, a tym, czy jest warta w zasadzie zero” – powiedział członkom fan clubu podczas niedawnego wywiadu.

NHTSA wysłała do Tesli w zeszłym tygodniu list dotyczący pierwszego z dwóch toczących się dochodzeń w sprawie usterek Autopilota, stawiając kilka pytań związanych z tym, jak firma monitoruje i egzekwuje zaangażowanie i uwagę kierowcy, w tym wykorzystanie kamer samochodowych. Agencja dała producentowi samochodów czas na odpowiedź do 19 września.

Tesla ostatnio podniosła cenę FSD o 2000 dolarów w styczniu. Firma powiedziała w zeszłym miesiącu, że ponad 100 000 kierowców miało dostęp do FSD Beta na koniec drugiego kwartału.