Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

TikTok uruchamia własną usługę tanich zakupów z kraju środka

TikTok podobno pracuje nad biznesem e-commerce, który sprzedawałby towary wyprodukowane w Chinach, podobne do aplikacji Temu i Shein.

Według The Wall Street Journal, TikTok planuje uruchomić program już w sierpniu. Będzie on działał podobnie do programu Amazon „Sold by Amazon”, w którym TikTok jest odpowiedzialny za przechowywanie i wysyłkę produktów oraz obsługuje transakcje w imieniu chińskich sprzedawców detalicznych.

Posunięcie to jest częścią strategii TikTok mającej na celu dywersyfikację zysków na inne obszary poza sprzedażą reklam. Według nienazwanych źródeł, które rozmawiały z Journal, firma podobno planuje płacić sprzedawcom dopiero po sprzedaży ich produktów, a nie wcześniej, umożliwiając jej zwrot niepopularnych przedmiotów.

Firma podobno pozyskała pracowników z Temu i Shein do pracy jako kierownicy magazynów i zamówień, a także kupcy, którzy negocjują koszty produktów ze sprzedawcami detalicznymi.

Niektórzy pierwsi kandydaci do programu sprzedaży TikTok zostali podobno odrzuceni ze względu na zbyt drogie przedmioty, co sugeruje, że firma koncentruje się na tańszych produktach, podobnie jak Temu i inni konkurenci.

TikTok miał ostatnio kilka starć z amerykańskimi organami regulacyjnymi w związku z obawami, że naraża dane osobowe amerykańskich użytkowników na ryzyko. W maju gubernator stanu Montana Greg Gianforte podpisał ustawę Senatu nr 419, która zakazuje korzystania z aplikacji w granicach stanu od 1 stycznia 2024 r., z wyjątkiem wyzwań prawnych. TikTok jest również zakazany na urządzeniach wydanych przez rząd.