Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

TikTok wygrywa proces dotyczący znaku towarowego 

TikTok Inc firmy Bytedance przekonał w czwartek federalne jury w Los Angeles, że jego funkcja 'stitch’ nie narusza praw do znaków towarowych należących do brytyjskiej firmy zajmującej się edycją wideo o nazwie Stitch Editing Ltd. 

 

Jak przypomina Reuters, w 2021 roku firma pozwała TikToka w sprawie technologii Stitch, która pozwala użytkownikom łączyć inne filmy na platformie w swoje własne. Stitch Editing utrzymywał przed sądem, że użycie słowa „Stitch” przez TikTok dało użytkownikom błędne wrażenie, że firmy są powiązane i grożą zagłuszeniem jego marki.

 

Jury odrzuciło argument Stitch Editing, że TikTok dezorientuje konsumentów, używając nazwy Stitch do oznaczenia technologii popularnej platformy mediów społecznościowych do „łączenia” filmów.  Rzecznik Stitch powiedział, że firma jest rozczarowana werdyktem.

 

TikTok argumentował, że znak towarowy Stitch Editing w jego nazwie nie daje mu „globalnego monopolu na używanie słowa ‘Stitch’ w odniesieniu do procesu łączenia klipów wideo”. Firma Stitch Editing zażądała 116 milionów dolarów odszkodowania, powiedział rzecznik firmy.

 

Stitch Editing montował reklamy dla Nike, Samsunga i Louis Vuitton oraz teledyski dla artystów takich jak Rolling Stones i Lady Gaga.