Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Time” i OpenAI podpisują wieloletnią umowę na użycie treści 

Kierowana przez Sama Altmana firma zajmująca się sztuczną inteligencją podpisała w ciągu ostatnich kilku miesięcy podobne umowy z „Financial Times”, właścicielem „Business Insider” Axelem Springerem, francuskim „Le Monde” i hiszpańskim „Prisa Media”.

W czwartek spółki poinformowały, że magazyn „Time” podpisał wieloletnią umowę z OpenAI, która zapewni twórcy ChatGPT dostęp do archiwum wiadomości periodyku.

W odpowiedzi na zapytania użytkowników chatbot będzie cytował źródło na Time.com i odsyłał do niego, dodały firmy w oświadczeniu. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Chociaż OpenAI będzie wykorzystywać treści „Time” do ulepszania i szkolenia swoich produktów, nowojorska publikacja uzyska dostęp do technologii pioniera sztucznej inteligencji w celu opracowywania nowych produktów – twierdzą firmy.

Chociaż niektóre firmy medialne, takie jak „The New York Times” i „The Intercept”, pozywały już OpenAI za wykorzystywanie ich dziennikarstwa, te partnerstwa w zakresie treści są niezbędne do szkolenia modeli sztucznej inteligencji. Umowy te mogą również zapewnić wydawcom wiadomości możliwość generowania przychodów, którzy w przeszłości byli wykluczani z zysków generowanych przez internetowych gigantów z dystrybucji ich treści.

W zeszłym roku Meta zablokowała udostępnianie wiadomości na Facebooku i Instagramie w Kanadzie po tym, jak obowiązująca w tym kraju ustawa o wiadomościach online zmusiła gigantów internetowych do płacenia za wiadomości publikowane na ich platformach. Odrębnie Kanada i Google musiały dojść do porozumienia, aby wiadomości pojawiały się w wynikach wyszukiwania.