Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

UE domaga się informacji od 17 firm technologicznych w tym od Amazona, Apple’a i Meta 

Komisja Europejska poinformowała w czwartek, że wysłała wnioski o informacje na mocy unijnego aktu prawnego o usługach cyfrowych (DSA) do 17 firm technologicznych, które uważa za bardzo duże platformy internetowe i wyszukiwarki. 

UE zwróciła się do przedsiębiorstw z prośbą o dostarczenie do 9 lutego dodatkowych informacji na temat środków podjętych w celu zapewnienia dostępu do danych, które mogą być istotne dla zbliżających się wyborów do UE i krajowych, a także zwalczania nielegalnych treści i towarów sprzedawanych w Internecie.

Ustawa DSA weszła w życie w listopadzie ubiegłego roku i nakłada na bardzo duże platformy internetowe i wyszukiwarki obowiązek podjęcia większych wysiłków w celu zwalczania nielegalnych treści i zagrożeń dla bezpieczeństwa publicznego.

Organ zakomunikował, że skontaktował się z AliExpress, Amazon Store firmy Amazon, AppStore firmy Apple, Booking.com, Facebookiem i Instagramem firmy Meta, wyszukiwarką Google firmy Alphabet, Google Play, Mapy Google i Zakupy Google, LinkedIn i Bing, Pinterestem, Snapchatem, TikTokiem, YouTube’em i Zalando.

W grudniu 2023 r. Komisja wszczęła pierwsze dochodzenie w ramach DSA wobec przedsiębiorstwa X z branży mediów społecznościowych w związku z podejrzeniami o naruszenie jego obowiązków.

IT Reseller TV „Liderzy Branży” – „Będziemy rozwijać swoje kompetencje, żeby być jeszcze lepszym partnerem dla naszych odbiorców” – zgodnie podkreśla zespół Bechtle Direct Polska – Karolina Romańczuk, Bartłomiej Szponar, Łukasz Majda