Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

UE zamierza obciążyć Metę za „płacenie lub zgodę”

Unia Europejska ma zamiar oskarżyć spółkę-matkę Facebooka, Metę, o złamanie przełomowych zasad cyfrowych bloku. Informację podał w poniedziałek Financial Times, powołując się na osoby posiadające bezpośrednią wiedzę na ten temat.

Według raportu, we wstępnych ustaleniach, które mają zostać opublikowane w tym tygodniu, organy regulacyjne stwierdzą, że są zaniepokojone modelem Meta „płać lub wyrażaj zgodę”.

Meta uruchomiła usługę subskrypcji bez reklam dla Facebooka i Instagrama w Europie w listopadzie ubiegłego roku, twierdząc, że użytkownicy, którzy wyrażają zgodę na śledzenie, otrzymują bezpłatną usługę finansowaną z przychodów z reklam lub płacą za nieudostępnianie swoich danych.

Według FT, organy regulacyjne mają stwierdzić, że wybór przedstawiony przez Metę grozi fałszywą alternatywą dla użytkowników, a bariera finansowa zmusza ich do wyrażenia zgody na śledzenie ich danych osobowych w celach reklamowych.