Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ukraiński Kyivstar informuje o trudnościach z komunikacją głosową 

Największy ukraiński operator komórkowy, który na początku tego miesiąca padł ofiarą masowego cyberataku, poinformował w środę, że w niektórych regionach doświadcza nowych trudności z komunikacją głosową. 

„[…] zdajemy sobie sprawę, że obecnie w wielu miastach zachodniej i południowej Ukrainy występują trudności z komunikacją głosową i aplikacją mobilną – oznajmił Kyivstar na Facebooku. – Specjaliści firmy pracują nad przywróceniem usług. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problemy techniczne”.

Firma telekomunikacyjna Veon poinformowała we wtorek, że jej jednostka Kyivstar przywróciła wszystkie usługi telekomunikacyjne po zakłóceniu ich w zeszłym tygodniu w wyniku masowego cyberataku.

Jak zmienia się handel w sieci? Ekspert IdoSell przedstawia kilka trendów, które będą dominować w e-commerce w 2024 roku