Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Urządzenia Epson deklasują konkurencję – Wyniki sprzedaży za I kwartał 2017: sprzedaż urządzeń atramentowych Epson stale rośnie.

Najnowsze podsumowanie sprzedaży drukujących urządzeń atramentowych w Polsce, przeprowadzone przez niezależną agencję badawczą IDC, potwierdza dalsze umacnianie się firmy Epson w tym segmencie rynku. Mimo wprowadzenia przez konkurencję, intensywnie promowanego sprzętu, wzorowanego na wprowadzonym przez Epson systemie stałego zasilania w atrament, firma zachowała w tym obszarze pozycję zdecydowanego lidera. W ujęciu wartościowym w analizowanym okresie, posiadała blisko 63% rynku, jeśli weźmiemy pod uwagę liczbę sprzedanych urządzeń, jej udział w całej sprzedaży wynosił 59,8%.

 

W połączeniu  z wyraźnie rosnącą sprzedażą urządzeń wielofunkcyjnych  dla biznesu, pozwoliło to Epsonowi zająć drugą pozycję w rankingu dostawców urządzeń atramentowych ogółem. W pierwszych trzech miesiącach 2017 r. firma dostarczyła do odbiorców 17,5 proc. urządzeń tej klasy, a ich wartość wyniosła blisko 33 proc. rynku ogółem. Oznacza to, że Epson w obu kategoriach jest wiceliderem sprzedaży, a stała tendencja wzrostowa, wynikająca z konsekwentnego rozwoju technologii i wprowadzania kolejnych dedykowanych dla konkretnych grup odbiorców produktów, pozwala sądzić, że tendencja ta będzie wzrostowa.

 

“W świadomości klientów coraz większą rolę odgrywa całkowity koszt posiadania urządzenia (TCO), wynikający z zastosowania technologii pozwalających nie tylko na osiągnięcie doskonałej jakości, ale również na minimalizowanie kosztów eksploatacyjnych i zwiększenie trwałości urządzeń” – komentuje Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson. “Rozwiązania druku atramentowego Epson doskonale trafiają w te potrzeby, dodatkowo wykorzystując doświadczenie zdobyte w czasie, gdy jako jedyni oferowaliśmy system ITS, możemy skupiać się na oferowaniu zaawansowanych urządzeń tej klasy. Wszystkie te elementy, w połączeniu z zaufaniem odbiorców do firmy i ciężką pracą zespołu, zaowocowały obecną pozycją, z której mamy prawo być dumni”.