Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

USA szykują regulacyjny odwet za planowany przez Francję tzw. podatek cyfrowy. Wysokie cła mają uderzyć we francuskie produkty.

Podatek cyfrowy wzbudza kontrowersje – w Europie ze względu na to, że jego koncepcja powstaje tak długo, w USA ponieważ w ogóle mieszkańcy Starego Kontynentu postanowili opodatkować zyski wielkich, amerykańskich firm internetowych. W awangardzie znajduje się tu kraj, którego relacje z USA od wielu lat są niełatwe. Za tę postawę Francji, władze USA planują odwet.

Administracja Trumpa ma ogłosić działania przeciwko Francji wywołane wprowadzeniem przez Paryż podatku od usług cyfrowych. Podobnie jednak jak francuskie prawo pozwalające na ściąganie podatków od gigantów takich jak Google czy Amazon znajduje się aktualnie w stanie zawieszenia, tak też amerykańska nowa regulacja miałaby być od początku zawieszona. Oczywiście do czasu, kiedy Francja odwiesi swoje prawo ograniczające zysk amerykańskich gigantów. Informacje potwierdził przedstawiciel rządu USA ds. handlu Robert Lighthizer.

„Ogłaszamy, że będziemy nakładać pewne sankcje na Francję, zawieszając je tak, jakby zawieszone jest teraz pobieranie tego podatku”, powiedział Lighthizer podczas internetowego wydarzenia zorganizowanego przez londyński think tank Chatham House.

Francuski podatek cyfrowy, według Waszyngtonu, dyskryminuje amerykańskie firmy technologiczne, takie jak Google, Facebook i Apple. Niestety, nic nie wskazuje na to, aby miało dojść do porozumienia. W zeszłym miesiącu Stany Zjednoczone wycofały się z wielostronnych rozmów w celu wypracowania globalnego rozwiązania w sprawie opodatkowania usług cyfrowych, powołując się na brak postępów w negocjacjach.

https://itreseller.pl/itrnewadministracja-prezydenta-usa-szykuje-kolejne-restrykcje-tym-razem-zakaz-wymierzony-jest-nie-tylko-w-huawei/