Veeam uruchamia Cyber Secure Program, aby pomóc przedsiębiorstwom w ochronie i odzyskiwaniu danych po atakach ransomware

Veeam® Software, lider pod względem udziału w rynku ochrony danych i ich odzyskiwania po atakach ransomware, ogłosił dziś dostępność nowego programu Veeam Cyber Secure Program, który łączy indywidualnie dopasowaną technologię Veeam z zespołem ekspertów. Celem jest pomoc przedsiębiorstwom w przygotowaniu, ochronie oraz odzyskiwaniu danych po atakach ransomware.

Nowy program zapewnia klientom poczucie bezpieczeństwa. Zaczyna się od wsparcia przed incydentem, w tym planowania architektury, pomocy we wdrożeniu i kwartalnych ocen bezpieczeństwa. Gdy dojdzie do ataku, klienci kontaktowani są ze specjalnym zespołem Veeam ds. reagowania na ransomware, program zapewnia też wsparcie po incydencie, aby umożliwić szybkie odzyskanie danych. Veeam Cyber Secure daje klientom pewność, że są przygotowani na cyberatak.

 

Wiemy, że 76% firm zostało zaatakowanych co najmniej raz w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a 26% z nich zgłosiło, że padło ofiarą ataku co najmniej cztery razy. Tylko 13% badanych uważa, że jest w stanie skutecznie odzyskać dane – powiedział John Jester, Chief Revenue Officer (CRO) w firmie Veeam. Dzięki nowemu Veeam Cyber Secure Program klienci są przygotowani na wszelkie cyberzagrożenia, a gdy dojdzie do najgorszego, mogą najszybciej jak to możliwe odzyskać sprawność. Nowy program ma zapewnić klientom stosowanie najlepszych praktyk w zakresie ochrony danych z wykorzystaniem rozwiązań Veeam, co pozwoli im nie tylko odzyskać operacyjność po awarii lub utracie danych, ale także dalej się rozwijać. Dzięki zapewnieniu najkrótszej przerwy między incydentem a odzyskiwaniem danych, nasi klienci mogą prowadzić działalność bez zakłóceń.

 

Veeam Cyber Secure Program obejmuje usługi odzyskiwania danych po incydencie, takie jak zaawansowany proces wdrożenia, pomoc w projektowaniu i wprowadzaniu oraz kwartalne przeglądy poprawności systemów zabezpieczeń. Podczas cyberataku klienci mają dostęp do dedykowanego opiekuna ds. pomocy technicznej i zespołu reagowania na ransomware z 30-minutowymi umowami o poziomie świadczenia usług (ang. service level agreement – SLA).

Dzięki programowi Veeam Cyber Secure przedsiębiorstwa są gotowe na kolejny cyberatak i mogą spać spokojnie, wiedząc, że kopie zapasowe są bezpieczne, niezawodne i możliwe do szybkiego odzyskania. Nowy program obejmuje trzy kluczowe elementy:

  1. Pewne bezpieczeństwo: Dedykowana pomoc przy projektowaniu i wdrażaniu, aby zapewnić najlepsze praktyki w zakresie bezpiecznego wprowadzania rozwiązań Veeam, zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Klienci otrzymują zaawansowane, siedmioetapowe wsparcie wdrożeniowe oraz szczegółowe kwartalne oceny bezpieczeństwa przeprowadzane przez ekspertów Veeam, aby zapewnić bezpieczeństwo środowisk Veeam.
  2. Kompleksowe wsparcie podczas cyberataku: Gdy dojdzie do ataku ransomware lub innego cyberincydentu, zespół Veeam Ransomware SWAT („czarne pasy” odzyskiwania danych po ataku ransomware) jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zgodnie z 30-minutowymi umowami SLA i jest gotowy do natychmiastowego działania. Klienci mają do dyspozycji dedykowanego opiekuna ds. pomocy technicznej (Support Account Manager – SAM), który służy wsparciem w tym czasie. Mogą również skorzystać z dostępu do wyspecjalizowanych starszych inżynierów obsługi technicznej, którzy łączą szeroką wiedzę o produkcie z kluczowymi wnioskami z udanych wdrożeń w firmach.
  3. Ochrona finansowa: Veeam zapewnia przedsiębiorstwom pewność szybkiego odzyskiwania danych z bezpiecznej i niezawodnej kopii zapasowej, dzięki stosowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Ponadto oferuje gwarancję Veeam Ransomware Recovery Warranty – do 5 mln dolarów zwrotu kosztów odzyskiwania danych w przypadku zweryfikowanego ataku.

Przedsiębiorstwa zwracają się do Veeam jako lidera rynku zaufanych i niezawodnych rozwiązań cyberbezpieczeństwa oraz ochrony przed ransomware. W 2023 roku Veeam pozyskał ponad 4600 nowych klientów korporacyjnych, dzięki czemu piąty rok z rzędu (2019-2023) osiągnął stały dochód roczny przekraczający 1 mld dolarów.

 

IT RESELLER nr 355/2024 „Sukces HP jest mierzony sukcesem naszych partnerów” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska