Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Verizon wykorzystuje GenAI do poprawy lojalności klientów

Amerykańska firma telekomunikacyjna Verizon wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję, aby powstrzymać 100 000 klientów przed rezygnacją z jej usług w tym roku, przewidując, dlaczego klient dzwoni, łącząc go z odpowiednim agentem i skracając czas wizyty w sklepie, powiedział we wtorek dyrektor generalny Hans Vestberg.

Firma odbiera około 170 milionów połączeń rocznie, a dzięki GenAI może teraz określić 80% czasu, dlaczego klient dzwoni, powiedział.

„Mam 60 000 agentów telefonicznych i wiem, w czym są naprawdę dobrzy, więc mogę dopasować połączenie do odpowiedniego agenta” – dodał, mówiąc, że oznaczałoby to pozostanie 100 000 klientów w Verizon.

Na początku tego roku Verizon uruchomił kilka wspieranych przez GenAI inicjatyw skoncentrowanych na obsłudze klienta. Inne firmy, takie jak szwedzki fintech Klarna, wykorzystują GenAI do skrócenia czasu reakcji w obsłudze klientów i obniżenia kosztów.

Vestberg podkreślił też, że Verizon odnotowuje około 70 milionów wizyt w sklepach stacjonarnych rocznie, a firma może spersonalizować każdą ofertę natychmiast po wizycie klienta, skracając wizytę w sklepie o około siedem minut.

W 2023 roku firma zanotowała około 145 milionów bezprzewodowych połączeń detalicznych. Wskaźnik rezygnacji, czyli odsetek klientów, którzy przestali korzystać z usług firmy, oscylował wokół 1%.