Vertiv podkreśla zaangażowanie we współpracę z partnerami handlowymi i dystrybutorami, zaprezentowano zasady nowego Programu Partnerskiego Vertiv (Vertiv Partner Program, VPP).

Firma Vertiv zaprezentowała zasady nowego Programu Partnerskiego Vertiv (Vertiv Partner Program, VPP). Główne zmiany objęły trzy obszary: stworzono nowy plan motywacyjny, udostępniono nową wersję portalu dla partnerów oraz rozbudowano ofertę produktową. W ten sposób Vertiv chce podkreślić swoje zaangażowanie we współpracę z partnerami handlowymi i dystrybutorami.

 

Jednym z filarów VPP jest nowy program motywacyjny VIP (Vertiv Incentive Program). Umożliwia firmom o statusie partnera autoryzowanego i srebrnego zbieranie punktów premiowych i szybkie wymienianie ich na nagrody. Natomiast partnerzy o statusie złotym i platynowym mają zapewnione dodatkowe rabaty.

 

Ponadto Vertiv przeprojektował portal dla partnerów handlowych, który umożliwia szybką rejestrację projektów, zapewnia dostęp do materiałów marketingowych i sprzedażowych oraz szeregu innych informacji. Udoskonalono takie funkcje portalu, jak szkolenia na żądanie dla partnerów.

 

Program VPP stanowi element szerszej strategii, której celem jest umożliwienie rosnącej liczbie partnerów wychodzenie naprzeciw wymaganiom klientów w obszarze przetwarzania brzegowego (edge computing), digitalizacji i innych trendów związanych z centrami danych i szeroko pojmowanym IT – mówi Ireneusz Pacuła, Eastern Europe Channel Director w Vertiv. – Przez ostatnie lata Vertiv angażuje się w pogłębione badania nad zdefiniowaniem czterech podstawowych archetypów przetwarzania brzegowego oraz określeniem zastosowań 5G, które stworzą nowe możliwości sprzedażowe dla Partnerów handlowych.

 

Oprócz zapewniania narzędzi i programów motywacyjnych wspierających rozwój resellerów, Vertiv nieustannie rozwija ofertę rozwiązań przeznaczonych do sprzedaży w kanale dystrybucyjnym. Nowością produktową jest zasilacz awaryjny UPS Liebert GXT5, który stanowi uzupełnienie serii rozwiązań dla środowisk przetwarzania brzegowego, wprowadzonych do oferty w listopadzie 2018 r. Urządzenie zbudowane zostało w topologii podwójnej konwersji online. Do sprzedaży trafi szereg modeli zapewniających bardzo szeroki zakres mocy – od 700 VA do 20 kVA.