Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Vietnam Airlines, flagowe linie lotnicze Wietnamu oraz główny przewoźnik w Azji Południowo-Wschodniej, wybierały platformę do zarządzania lojalnością klientów firmy Comarch.

Vietnam Airlines (VNA), flagowe linie lotnicze Wietnamu oraz główny przewoźnik w Azji Południowo-Wschodniej, rozpoczęły współpracę z firmą Comarch  przy unowocześnieniu programu lojalnościowego „Lotusmiles”.

 

Od maja 2021 roku linie Vietnam Airlines korzystają systemu Comarch Loyalty Management w wersji „For Travel” do zarządzania programem Lotusmiles, który liczy prawie 4 miliony członków. Ta nowoczesna platforma pozwala Vietnam Airlines na tworzenie angażujących programów lojalnościowych, kreowanie spersonalizowanych ofert i budowanie silniejszych relacji z klientami. Wraz z wdrożeniem systemu CLM dla ulepszenia programu dla pasażerów, Vietnam Airlines robi kolejny krok w kierunku osiągnięcia celu, jakim jest bycie 5-gwiazdkową i cyfrową linią lotniczą.

 

W 2019 roku, gdy byliśmy na etapie szukania nowego partnera, zarówno doświadczenie i portfolio produktowe firmy Comarch zrobiły na nas spore wrażenie. Dlatego też zdecydowaliśmy się wykorzystać ich platformę do zarządzania lojalnością, aby przebudować i ulepszyć nasz program „Lotusmiles”. Z radością możemy powiedzieć, że dzięki wielu nowoczesnym funkcjonalnościom, takim jak zaawansowany moduł raportowania czy oparty na algorytmach sztucznej inteligencji mechanizm do wykrywania nieuczciwych działań w ramach programu, platforma CLM przerosła nasze oczekiwania – i teraz możemy dostarczyć naszym klientom nowych, niesamowitych wrażeń – mówi Nguyen Sy Thanh, dyrektor programu Lotusmiles, Vietnam Airlines.

 

Jesteśmy szczęśliwi i wielce podekscytowani faktem, że jesteśmy zaangażowani w proces udoskonalania i tak już budzącego podziw programu „Lotusmiles”. Jest to rodzaj projektu, który łączy innowacje biznesowe i technologiczne, sprawiając, że obie nasze firmy sięgają nowych poziomów rozwoju i sukcesu. Jesteśmy przekonani, że nasza platforma do zarządzania lojalnością pomoże liniom Vietnam Airlines osiągnąć swoje cele i zdobyć przewagę konkurencyjną – mówi Piotr Kozłowski, dyrektor konsultingu rozwiązań Comarch Loyalty Management.

 

Współpraca między obiema firmami rozpoczęła się w 2019 roku, kiedy to linie Vietnam Airlines szukały nowego dostawcy technologii do zarządzania zaangażowaniem klientów, który ma wiele lat doświadczenia w realizacji rozmaitych projektów lojalnościowych dla wielu różnych linii lotniczych i firm z branży turystycznej. Celem Vietnam Airlines było znalezienie nie tylko dostawcy, ale także partnera biznesowego, który współpracowałby z firmą nad wprowadzaniem innowacji i nowych wartości na każdym etapie interakcji z klientem. Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy rynku, linie Vietnam Airlines zdecydowały się na współpracę z Comarch.

 

System Comarch Loyalty Management wygrał w kategorii „Best Supplier Innovation” na zeszłorocznej konferencji Loyalty & Awards w Vancouver. Dodatkowo platforma jest w pełni zintegrowana z programami lojalnościowymi 20 innych linii lotniczych, które – podobnie do VNA – są członkami ugrupowania the SkyTeam Alliance.

 

 

Avanade, joint venture Accenture i Microsoft, rozpoczyna działalność w Polsce! Na czele nowej spółki w Polsce, stanął Bartłomiej Antczak. W planach stworzenie 500 miejsc pracy!