Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Visa pomoże swoim klientom w wejściu w kryptowaluty – firma uruchamia specjalne usługi konsultingowe i doradcze.

Globalna firma przetwarzająca płatności podała, że jej usługa doradztwa będzie oferować porady instytucjom finansowym, sprzedawcom detalicznym i innym firmom we wszystkim, od wdrażania funkcji kryptowalut po eksplorację nowych tokenów.

Ten ruch oznacza nową próbę firmy Visa, by wkroczyć głębiej w branżę kryptowalut. Od 1 października 2020 r. do 30 września 2021 r. firma przetworzyła 3,5 miliarda dolarów transakcji w walutach cyfrowych za pośrednictwem swoich systemów kart kryptowalutowych. Visa podała, że wśród klientów nowej usługi jest m.in. amerykański bank UMB.

Visa ma nadzieję, że jej doradztwo w zakresie kryptowalut może pomóc w dalszym upowszechnianiu bitcoinów i innych walut cyfrowych. Podobnie jak jej główny rywal, Mastercard, gigant kart kredytowych postrzega kryptowaluty jako kluczową możliwość rozwoju, ponieważ rozszerza się na obszary wykraczające poza tradycyjne płatności kartami.

Visa jest również pod presją dużych firm technologicznych. Amazon w zeszłym miesiącu powiedział, że przestanie akceptować karty kredytowe Visa w Wielkiej Brytanii z powodu „wysokich opłat”. Gigant e-commerce podjął podobne kroki przeciwko Visa w Australii i Singapurze. Visa, jak i pozostałe firmy tradycyjnych technologii płatniczych, musi ewoluować i, jak widać, ten proces już trwa.

 

Jaki hosting dla WordPress? Test hostingów pod WordPress 2021.