Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Vodafone współpracuje z Oracle w celu przyspieszenia modernizacji technologicznej w Oracle Cloud Infrastructure.

Oracle i Vodafone, największe europejskie i afrykańskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne, ogłosiły dzisiaj strategiczne partnerstwo mające na celu modernizację europejskiej infrastruktury IT operatora oraz przyspieszenie jego przejścia do chmury.

W ramach wieloletniej umowy firma Vodafone zmodernizuje i przeprowadzi migrację wielu swoich systemów do OCI Dedicated Region – zarządzanego regionu chmury, który przenosi wszystkie publiczne usługi Oracle do sieci i centrów danych Vodafone. Zapewni to firmie Vodafone dedykowaną platformę chmurową do modernizacji tysięcy baz danych Oracle, a także do obsługi i skalowania swoich kluczowych systemów biznesowych OSS i BSS, w tym CRM i zarządzania zamówieniami.

Wdrożenie umożliwi również firmie Vodafone szybsze tworzenie nowych aplikacji opartych na chmurze, a także – dzięki wykorzystaniu swojej skali geograficznej – uruchomienie ich jednocześnie na wielu rynkach.

Oracle wdroży regiony OCI Dedicated Regions w głównych centrach danych Vodafone, które zarządzają jej europejskimi operacjami IT i sieciowymi. Wdrożenie usług infrastruktury chmurowej bezpośrednio w obrębie własnej sieci i centrów danych firmy Vodafone umożliwi operatorowi elastyczną modernizację, zarządzanie i automatyzację newralgicznych systemów z użyciem nowych technologii, takich jak usługi autonomiczne, oraz spełnienie wymagań dotyczących opóźnień i wydajności tych aplikacji.

Firma Vodafone będzie także miała bliski dostęp do zasobów obliczeniowych, umożliwiających dynamiczne rozszerzanie i skalowanie usług w różnych regionach geograficznych, zgodnie ze zmieniającymi się wymaganiami biznesowymi przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych i przestrzeganiu przepisów dotyczących przechowywania danych.

 

„Firma Vodafone koncentruje się na rozwoju, a dane są kluczowe dla rozwoju naszej działalności, budowania nowych możliwości i wprowadzania innowacji, aby sprostać potrzebom naszych klientów. Współpraca z Oracle wspiera naszą wizję przekształcenia się w firmę komunikacji technologicznej” powiedział Scott Petty, dyrektor ds. cyfryzacji i IT w firmie Vodafone. „Umowa pozwala firmie Oracle wprowadzić całą swoją ofertę usług chmurowych bezpośrednio do centrów danych Vodafone. Obejmuje to tę samą architekturę, oprogramowanie, usługi i płaszczyznę kontroli, które są używane w jej publicznym środowisku Oracle Cloud Infrastructure. Elastyczność oferowana przez OCI pozwala nam tworzyć solidną, bezpieczną, rozszerzalną platformę chmurową w naszych własnych centrach danych, a także zapewnia elastyczność operacyjną i skalowalność niezbędne do wspierania rozwoju i różnicowania naszej działalności.”

 

„Firmy z branży telekomunikacyjnej przeprojektowują swoje modele biznesowe, aby umożliwić szybkie, skalowalne wprowadzanie innowacji oraz monetyzację nowych możliwości” – powiedział Clay Magouyrk, wiceprezes ds. Oracle Cloud Infrastructure. „Vodafone przewodzi temu sposobowi myślenia i cieszy nas możliwość wprowadzenia Oracle Cloud Infrastructure do centrów danych Vodafone, aby wspomagać firmę i jej partnerów w miarę realizacji tej wizji i dostarczania połączonych usług następnej generacji.”

 

Partnerstwo wspiera wieloletnią inicjatywę Vodafone mającą na celu konsolidację i modernizację infrastruktury technologicznej oraz umieszczenie najważniejszych systemów biznesowych na wspólnej platformie o otwartych standardach, obsługującej i skalującej usługi cyfrowe następnej generacji. Pomoże to również firmie Vodafone w realizacji celów Tech 2025, którymi są m.in: skrócenie czasu wprowadzania na rynek jej usług, zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta przez zawsze dostępne usługi oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych przez automatyzację.

 

„Coraz częściej firmy telekomunikacyjne muszą szybko wprowadzać nowe technologie, aby dynamicznie dostarczać innowacyjne produkty, spełniając jednocześnie zmieniające się wymagania ustawowe. Nasze partnerstwo z firmą Vodafone opiera się na osiągnięciu tej równowagi, udostępniając platformę chmurową, umożliwiającą firmie modernizację i konsolidację istniejącej infrastruktury, a także budowanie fundamentów cyfrowej przyszłości. Cieszymy się, że możemy nawiązać współpracę z jednym z pionierów branży telekomunikacyjnej, pomagając kształtować następną generację usług komunikacyjnych i modeli biznesowych” – powiedział Jonathan Tikochinsky, wiceprezes ds. globalnych klientów strategicznych w firmie Oracle.

 

Critical Communications World 2022: relacja z wydarzenia.