Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Volkswagen wstrzymał wszystkie płatne akcje promocyjne na Twitterze

Marki Volkswagena wstrzymały wszystkie płatne działania na Twitterze do odwołania, powiedział w środę rzecznik firmy.

Wcześniej w tym miesiącu Volkswagen, który jest właścicielem Audi wraz z VW, Seat, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati i Porsche, powiedział, że zalecił markom wstrzymanie płatnych reklam na Twitterze do odwołania po przejęciu platformy przez Elona Muska.

Rzecznik Volkswagena powiedział, że wszystkie marki zastosowały się do tej rady, podczas gdy Audi zdecydowało się wstrzymać działania organiczne, takie jak bezpośrednie posty, i tylko odpowiadać na pytania klientów na stronie internetowej. WirtschaftsWoche informował wcześniej, że Audi wstrzymało wszystkie działania na platformie mediów społecznościowych, powołując się na źródła firmowe.

„Ściśle monitorujemy sytuację i w zależności od rozwoju wydarzeń podejmiemy decyzję o kolejnych krokach” – dodał rzecznik Audi w oświadczeniu.

Audi nie tweetowało od 1 listopada, przy czym wcześniej tweetowało niemal codziennie. Elon Musk przejął Twittera pod koniec października.