W 2022 roku marka HONOR chce podwoić globalną sprzedaż, dzięki koncentracji na innowacjach i wdrożeniu strategii Pain Point Killer na kluczowych rynkach.
Jako globalna marka technologiczna, która uzyskała niezależność w 2020 r., firma HONOR jest definiowana przez zapał do kwestionowania branżowych standardów i opracowywania rozwiązań, które rozwiązują problemy użytkowników. Dyrektor generalny HONOR przedstawił plany skoncentrowania wysiłków na dostarczaniu nowych innowacji i doświadczeń użytkowników dla konsumentów na kluczowych rynkach globalnych.
Rozpoczynając mocny start w 2022 rok, HONOR ogłosił HONOR Magic V, najcieńszy na świecie smartfon składany do wewnątrz jako świadectwo jego możliwości badawczo-rozwojowych i produkcyjnych. Podtrzymując dynamikę, HONOR ogłosił szeroką gamę produktów na MWC 2022, w tym serię HONOR Magic4, HONOR Watch GS 3 i SŁUCHAWKI DOUSZNE HONOR 3 Pro, które służą jako kolejny dowód zaangażowania w wprowadzanie innowacji do większej liczby konsumentów na całym świecie.
W ostatnich wywiadach George Zhao, dyrektor generalny HONOR Device Co, Ltd., wyraził zaufanie do wyników firmy, spodziewając się, że roczna globalna wielkość sprzedaży podwoi się w 2022 r. Dyrektor generalny przypisał ciągły sukces HONOR postawie „HONOR Can Do”, która jest ucieleśniona przez pracowników i wiodące innowacje firmy. Zhao powiedział, że wytrwałość i wytrwałość personelu ośmielają ich do ciągłego dążenia do doskonałości i przesuwania koperty. Z drugiej strony, przejmując odpowiedzialność za procesy produkcyjne, HONOR może zapewnić wysoką jakość swoich produktów i jest wyposażony w zwinność, aby dotrzymać kroku innowacjom. Według raportu opublikowanego przez Counterpoint Research w zeszłym miesiącu, Honor był drugim co do wielkości producentem smartfonów na rynku chińskim od Q4 2021.
„Doświadczamy niesamowitego wzrostu, a nowe produkty, które właśnie ogłosiliśmy podczas MWC 2022, jeszcze bardziej popchną markę do przodu, aby dotrzeć do szerszej publiczności” – podkreślił George Zhao, dyrektor generalny HONOR Device Co, Ltd. „Dzisiaj mamy więcej miejsca na opracowanie własnej strategii i stworzenie globalnej marki.”
Aby utrzymać stały wzrost w kontekście wyzwań branżowych, takich jak globalny niedobór chipów, HONOR skupi się na kluczowych rynkach międzynarodowych, na których zbudowaliśmy solidne podstawy z solidną bazą fanów i świadomością marki. Obecnie HONOR współpracuje z ponad 200 głównymi operatorami i partnerami handlowymi, z których 98 znajduje się w Europie, w tym Vodafone, Orange, Telefonica, H3G, Bouygues i SFR. Wykorzystując te partnerstwa, HONOR dystrybuuje swoje produkty na skalę globalną. Oprócz oferowania HONOR 50 klientom w 49 krajach, HONOR planuje w tym roku wprowadzić więcej produktów HONOR na resztę świata, w tym HONOR Magic Series, HONOR N Series i HONOR X Series.
Innowacja leży u podstaw marki HONOR. Spośród ponad 11 000 pracowników HONOR, ponad 55% z nich to pracownicy działu badawczo-rozwojowego, przyczyniający się do dalszego rozwoju technologicznego firmy. W tym celu HONOR prowadzi również sześć centrów badawczo-rozwojowych, w tym jedno we Francji i jedno w Japonii, a także ponad 100 laboratoriów innowacji.