Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

W Google szukamy haseł związanych z generatywnym AI o 90% częściej

Generatywna sztuczna inteligencja to niewątpliwie wiodący temat w ostatnim czasie. Ma to swoje odbicie w wyszukiwanych w sieci hasłach. 

Popularność i zainteresowanie generatywną sztuczną inteligencją wzrosło drastycznie  w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Według Stocklytics.com liczba wyszukiwań w Google na całym świecie terminu „generatywna sztuczna inteligencja” wzrosła o 90%, z 52 punktów indeksowych do 99 punktów. Wzrost wyszukiwań generatywnej sztucznej inteligencji jest ściśle powiązany z popularnością ChatGPT. Obecnie większość użytkowników korzysta z chatbotów w celu uzupełniania luk w wiedzy, a ponad 30% korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia zdjęć, muzyki i filmów. Kodowanie i pisanie listów było najmniej wpływowymi przypadkami użycia – zaledwie 18% użytkowników korzystało z generatywnej sztucznej inteligencji w tego typu zadaniach.

Do 2023 r. w Google Search Index dotyczący „generatywnej sztucznej inteligencji” spadł do 52 punktów, w porównaniu z najwyższym poziomem 99 punktów na początku czerwca tego samego roku. Jednak w 2024 r. zainteresowanie ponownie wzrosło, a liczba wyszukiwań „generatywna sztuczna inteligencja” wzrosła szczególnie gwałtownie od połowy lutego do początku marca, osiągając szczyt na poziomie 100 punktów.

Jednak, jak się okazuje, coraz więcej firm dostrzega w AI nie tylko potencjalne korzyści:

Ponad połowa firm z listy Fortune 500 wskazuje obawy dotyczące sztucznej inteligencji