Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

W latach 2022-2023 rynek wearables po raz pierwszy się skurczy, twierdzi uznany analityk.

W latach 2022 i 2023 wielkość rynku urządzeń do noszenia po raz pierwszy spadnie. Tak przynajmniej twierdzi James Manning Smith, starszy analityk CCS Insight.

Przewiduje się, że słabnąca globalna gospodarka spowolni wprowadzanie i zakupy  smartwatchy i urządzeń do monitorowania treningu i kondycji, ponieważ rosnące ceny żywności i energii zmuszają ludzi do cięcia wydatków na mniej istotne produkty, zgodnie z najnowszymi prognozami. Przewiduje się, że w 2022 roku na całym świecie zostanie sprzedanych łącznie 215 milionów smartwatchów i trackerów fitness, w porównaniu z 232 milionami sprzedanymi w 2021 roku.

„Skutki inflacji i napiętych budżetów miały wpływ na rynek urządzeń do noszenia na przestrzeni lat.” – twierdzi James Manning Smith, starszy analityk CCS Insight – „Ponieważ przewiduje się, że trudności gospodarcze utrzymają się w ostatnim kwartale roku, ogólnie najsilniejszym okresie sprzedaży urządzeń do noszenia, oczekuje się, że nawet sezon świąteczny będzie oferować słaby popyt na urządzenia do noszenia (…) Zbliżająca się premiera Pixel Watch Google to rozwój, który uważnie obserwujemy, a inwestycje firmy w smartwatche sygnalizują odnowione zaangażowanie w urządzenia do noszenia. Mamy nadzieję, że premiera Pixel Watch zachęci do dalszych inwestycji w zegarki z systemem Google Wear OS, co powinno zwiększyć bazę użytkowników smartfonów z Androidem”.

Prognozy dla rynku urządzeń do noszenia pozostają skromne na 2023 r., kiedy to sprzedaż smartwatchy i urządzeń do monitorowania kondycji spadnie, odpowiednio, o 1% i 2%. Oczekuje się dalszego spadku popytu w obu kategoriach, ponieważ problemy gospodarcze utrzymują się przez cały rok, a zakupy odtworzeniowe i nowe przyjęcia spadają jeszcze bardziej.

 

Ewolucja Programów Partnerskich – Zmiany w programach są niezbędne w myśl zasady „Kto nie idzie do przodu, ten się cofa”