Jak dotrzeć do ponad 1,3 mld nowych, potencjalnych użytkowników! Huawei zaprasza deweloperów i twórców aplikacji z całego świata na Huawei Developer Webinary „Grow in China. Win with AppGallery”
W poniedziałek, 9 listopada odbędzie się Huawei Developer Webinary „Grow in China. Win with AppGallery”, wydarzenie dedykowane deweloperom i twórcom aplikacji z całego świata, którzy chcieliby uzyskać kompleksową wiedzę o chińskim rynku i możliwościach dotarcia ze swoimi rozwiązaniami do ponad 1,3 miliarda nowych, potencjalnych użytkowników.
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 13:00 i będzie miało charakter otwarty. Wymagana jest jedynie rejestracja poprzez formularz na stronie: https://consumer.huawei.com/en/partners/appstochinahdw2020.
1,3 miliarda użytkowników internetu mobilnego i prawie 100 miliardów pobrań aplikacji w 2019 roku to liczby, które opisują największy rynek aplikacji na świecie – rynek chiński. Tylko w pierwszej połowie 2020 roku, chińscy konsumenci wydali na zakup aplikacji, gier i usług mobilnych 15 miliardów dolarów. Jak wygląda proces wprowadzania produktów na chiński rynek, co zrobić, aby precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej w tak ogromnym i zróżnicowanym rynku i ostatecznie – jak przyciągnąć uwagę chińskiego klienta? To pytania coraz częściej zadawane przez deweloperów i twórców aplikacji z całego świata, dostrzegających w Chinach ogromny potencjał rozwoju dla swojego biznesu. Będą one tematem przewodnim Huawei Developer Webinary „Grow in China. Win with AppGallery”.
W wydarzeniu wezmą udział eksperci Huawei oraz partnerzy, którzy już odnieśli sukces na chińskim rynku, m.in. twórcy popularnej aplikacji do edycji zdjęć i wideo, PicsArt. Webinar będzie okazją do zdobycia praktycznej wiedzy o procesie wprowadzania aplikacji na chiński rynek poprzez współpracę z Huawei i obecność w sklepie AppGallery. Specjalna uwaga zostanie skierowana na gry mobilne, którym dedykowany będzie panel dyskusyjny z udziałem ekspertów, m.in. z DreamSky Technology, Feiyu Technology oraz Tencent Games. Pełna agenda spotkania znajduję się na stronie wydarzenia, pod formularzem rejestracyjnym.
Zrozumienie chińskiego rynku
Brak zrozumienia funkcjonowania chińskiego rynku aplikacji i usług mobilnych, w tym nieznajomość wymagań prawnych dotyczących ochrony konsumentów i polityki prywatności, to najczęściej wskazywane przez ekspertów bariery, powstrzymujące deweloperów przed wprowadzeniem swojego produktu na rynek Państwa Środka. Kolejną przeszkodą jest dostosowanie aplikacji do specyficznych potrzeb chińskiego użytkownika. To, co jest sprawdzonym rozwiązaniem wśród europejskich konsumentów, nie zawsze może zostać właściwie odebrane przez chińskich użytkowników. Eksperci wskazują, że kopiowanie rozwiązań w całości, bez dostosowania ich do specyfiki lokalnego rynku, jest jednym z głównych hamulców rozwoju produktu na chińskim rynku.
Kluczem jest zrozumienie zróżnicowanej, również pod względem geograficznym, grupy wymagających konsumentów, którzy zwracają uwagę m.in. na jakość tłumaczenia treści w aplikacji, wrażliwość na niuanse językowe oraz dobór odpowiedniej oprawy wizualnej.
Rejestracja na stronie: https://consumer.huawei.com/en/partners/appstochinahdw2020.
https://itreseller.pl/itrnewzbigniew-madry-ab-s-a-jestesmy-gotowi-na-dalsze-dynamiczne-wzrosty/