Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„W Samsungu stawiamy na innowacyjne rozwiązania i produkty” – podkreśla Magdalena Bartoszewicz, Head of Sales B2B w Samsung Electronics podczas wydarzenia „AB Możliwości i Rozwój”

„AB Możliwości i Rozwój” to wydarzenie organizowane przez AB, wrocławskiego lidera polskiego rynku dystrybucji IT. Wydarzenie skupia wielu partnerów i vendorów, współpracujących z AB, a jednym z nich jest lider rynku smartfonów, Samsung.

„AB Możliwości i Rozwój” odbył się w tym roku w Krakowie. Partnerzy handlowi firmy, w tym przedstawiciele vendorów, pojawili się na tym corocznym spotkaniu wyjątkowo licznie. Wśród nich nie mogło zabraknąć Samsunga. Koreański producent odpowiada za największą liczbę sprzedawanych globalnie smartfonów, co oznacza, że ma także największy wpływ na rozwój tej kategorii urządzeń.

 

„W trakcie panelu mówiliśmy o przewagach rynkowych i konkurencyjnych. W przypadku Samsunga, skupiliśmy się na wydajności produktów, na cyberbezpieczeństwie i ESG” – powiedziała Magdalena Bartoszewicz, Head of Sales B2B w Samsung Electronics Polska – (…) „W Samsungu stawiamy na innowacyjne rozwiązania i produkty, ale by to osiągnąć musimy mieć wyspecjalizowaną kadrę. Rozwój sztucznej inteligencji sprawia, że wiele procesów ulega automatyzacji, dzięki temu potrzebujemy innego profilu pracowników, skupionych na innowacyjnych rozwiązaniach”

 

 

Tegoroczne wydarzenie było wydarzeniem wyraźnie większym niż poprzednie edycje, bogatym w program i że znakomitą atmosferą, tworzoną przez zaproszonych gości, ale też zespół AB. Organizatorzy jeszcze podnoszą sobie poprzeczkę, zapowiadając, że przyszłoroczna edycja przyćmi tę, którą mogliśmy obserwować w tym roku w Krakowie.

 

Przypominamy także podsumowanie wydarzenia ze strony organizatora:

„AB Możliwości i Rozwój 2023 to doskonała okazja by spotkać się, porozmawiać o najnowszych trendach, podzielić się doświadczeniami i zbudować nowe relacje” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.