„W Samsungu stawiamy na innowacyjne rozwiązania i produkty” – podkreśla Magdalena Bartoszewicz, Head of Sales B2B w Samsung Electronics podczas wydarzenia „AB Możliwości i Rozwój”

„AB Możliwości i Rozwój” to wydarzenie organizowane przez AB, wrocławskiego lidera polskiego rynku dystrybucji IT. Wydarzenie skupia wielu partnerów i vendorów, współpracujących z AB, a jednym z nich jest lider rynku smartfonów, Samsung.

„AB Możliwości i Rozwój” odbył się w tym roku w Krakowie. Partnerzy handlowi firmy, w tym przedstawiciele vendorów, pojawili się na tym corocznym spotkaniu wyjątkowo licznie. Wśród nich nie mogło zabraknąć Samsunga. Koreański producent odpowiada za największą liczbę sprzedawanych globalnie smartfonów, co oznacza, że ma także największy wpływ na rozwój tej kategorii urządzeń.

 

„W trakcie panelu mówiliśmy o przewagach rynkowych i konkurencyjnych. W przypadku Samsunga, skupiliśmy się na wydajności produktów, na cyberbezpieczeństwie i ESG” – powiedziała Magdalena Bartoszewicz, Head of Sales B2B w Samsung Electronics Polska – (…) „W Samsungu stawiamy na innowacyjne rozwiązania i produkty, ale by to osiągnąć musimy mieć wyspecjalizowaną kadrę. Rozwój sztucznej inteligencji sprawia, że wiele procesów ulega automatyzacji, dzięki temu potrzebujemy innego profilu pracowników, skupionych na innowacyjnych rozwiązaniach”

 

 

Tegoroczne wydarzenie było wydarzeniem wyraźnie większym niż poprzednie edycje, bogatym w program i że znakomitą atmosferą, tworzoną przez zaproszonych gości, ale też zespół AB. Organizatorzy jeszcze podnoszą sobie poprzeczkę, zapowiadając, że przyszłoroczna edycja przyćmi tę, którą mogliśmy obserwować w tym roku w Krakowie.

 

Przypominamy także podsumowanie wydarzenia ze strony organizatora:

„AB Możliwości i Rozwój 2023 to doskonała okazja by spotkać się, porozmawiać o najnowszych trendach, podzielić się doświadczeniami i zbudować nowe relacje” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.