Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

W Spotify będzie można obejrzeć teledysk? Startuje wersja beta dla użytkowników premium, także w Polsce

Szwedzka firma zajmująca się streamingiem muzyki Spotify udostępnia pełnometrażowe teledyski w ramach ograniczonej wersji beta dla subskrybentów premium, wkraczając na arenę zdominowaną przez YouTube od prawie dwóch dekad. 

W marcu ubiegłego roku Spotify wprowadziło tzw. „klipy”, czyli pionowe filmy wideo trwające poniżej 30 sekund, które artyści przesyłają bezpośrednio do Spotify.

Aby przyciągnąć więcej użytkowników, firma rozszerzyła także swoją ofertę o podcasty i audiobooki. W lutym prognozowała, że liczba abonentów premium osiągnie w bieżącym kwartale 239 milionów, powyżej szacunków na poziomie 238,3 miliona.

Teledyski w wersji beta będą dostępne dla użytkowników premium w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Szwecji, Brazylii, Kolumbii, Filipinach, Indonezji i Kenii począwszy od środy, jak podała firma.

Celem Spotify jest dotarcie do 1 miliarda użytkowników do 2030 r., jednak w ramach tego planu Spotify musi stawić czoła konkurencji ze strony Apple Music i serwisu YouTube należącego do Alphabet.

Oferta Spotify będzie obejmować „ograniczony katalog teledysków, w tym hity światowych artystów, takich jak Ed Sheeran… lub lokalnych ulubieńców, takich jak Aluna” – podała firma.

Elon Musk przygotowuje konkurencję dla YouTube’a?