Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Mark Hurd, dyrektor generalny Oracle Corporation i były szef Hewlett-Packard zmarł w wieku 62 lat.

Mark Hurd był dyrektorem generalnym Oracle Corporation i członkiem zarządu spółki. Dołączył do Oracle w 2010 roku, wnosząc ponad 30 lat wiodącej pozycji w branży technologicznej, wiedzy specjalistycznej w zakresie sprzętu komputerowego i doświadczenia w zarządzaniu w firmie.

 

Mark Hurd zarządzał kierunkiem i strategią firmy w Oracle , ułatwiając jej działalność w zakresie doradztwa, sprzedaży, marketingu, sojuszy i kanałów oraz wsparcia. Był także odpowiedzialny za globalne jednostki biznesowe Oracle dla branż, obsługując określone rynki i branże, takie jak usługi finansowe, nauki o zdrowiu, telekomunikacja i usługi użyteczności publicznej, z produktami zaprojektowanymi w celu rozwiązania najbardziej złożonych problemów biznesowych. Od momentu dołączenia do Oracle Hurd pracował, aby dzielić się strategią i wizją Oracle z klientami, partnerami, akcjonariuszami i inwestorami.

 

W 2007 roku Hurd został uznany przez magazyn Fortune za jeden z 25 najbardziej wpływowych ludzi w biznesie. Został wielokrotnie wymieniony przez magazyn Business 2.0 jako jeden z 50 Who Matter. Hurd był kilkakrotnie prezentowany w Barron’s na listach najlepszych prezesów publikacji. W 2008 roku San Francisco Chronicle mianowało go CEO Roku.

 

Mark Hurd ukończył Baylor University w 1979 r. , Uzyskując tytuł licencjata w dziedzinie administracji biznesowej. Jest wiceprzewodniczącym Rady Regentów Uniwersytetu Baylor i zasiada w Komitecie Wykonawczym. W 2012 roku Hurd został uhonorowany przez Baylor nagrodą Baylor Legacy 2012–2013 w uznaniu jego zasług, zasług i filantropii na uniwersytecie. W dalszym ciągu wspiera Baylor, przekazując darowizny niezbędne do modernizacji obiektów tenisowych w Hurd Tennis Building, części Hurd Tennis Center. W 2018 r. Rodzina Hurd wręczyła główny prezent inicjatywie pozyskiwania funduszy Baylor, która pomoże w stworzeniu Centrum powitalnego Marka i Pauli Hurd.

 

Wcześniej Hurd pełnił funkcję prezesa zarządu, dyrektora naczelnego i prezesa HP, gdzie jego koncentracja na klientach, innowacjach, poprawie wydajności operacyjnej i realizacji doprowadziła do znacznego rozwoju firmy. Wcześniej spędził 25 lat w NCR Corporation, gdzie pełnił różne funkcje kierownicze, operacyjne, sprzedażowe i marketingowe, ostatecznie pełniąc funkcję dyrektora naczelnego i prezesa firmy oraz kierując udanymi działaniami w celu usprawnienia działalności, wzmocnienia produktu kierować i napędzać wzrost.