Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wdrożenie sztucznej inteligencji zwiększa sprzedaż w sektorze telekomunikacyjnym, wynika z raportu Nvidii

Wykorzystanie sztucznej inteligencji zwiększyło już sprzedaż dla około dwóch trzecich specjalistów z branży telekomunikacyjnej ankietowanych przez giganta technologicznego Nvidia.

Prawie jedna piąta stwierdziła, że wzrost przychodów dzięki sztucznej inteligencji przekroczył 10% w określonych obszarach biznesowych. Tylko 10% respondentów w ankiecie obejmującej ponad 400 specjalistów stwierdziło, że ich firma nie korzysta ze sztucznej inteligencji.

Nvidia, która przyćmiła Alphabet, spółkę-matkę Google, jako trzecią najbardziej wartościową firmę w USA, odnotowała duży wzrost w swojej działalności związanej z dostarczaniem chipów AI, ponieważ firmy ścigają się w przyjmowaniu tej technologii.

Około 66% respondentów badania stwierdziło, że ich firmy zwiększą inwestycje w sztuczną inteligencję w 2024 r., w porównaniu z 47% w badaniu przeprowadzonym rok wcześniej.
„Zaczynamy uzyskiwać rzeczywiste, realne liczby, znaczące liczby dotyczące wpływu (sztucznej inteligencji)” – powiedział agencji Reuters Chris Penrose, globalny szef rozwoju biznesu Nvidii w branży telekomunikacyjnej.

Poprawa doświadczeń klientów jest głównym priorytetem dla firm telekomunikacyjnych w zakresie sztucznej inteligencji, przy czym prawie połowa respondentów wskazała na ten aspekt, a redukcja kosztów i zwiększenie produktywności pracowników to równie ważne czynniki.

Największymi przeszkodami we wdrażaniu tej technologii w sektorze są brak naukowców zajmujących się danymi, niezdolność do ilościowego określenia ROI (zwrotu z inwestycji) i słaba infrastruktura technologiczna, wynika z raportu.

„Nawet jeśli masz zespoły analityków danych, nie oznacza to, że znają generatywną sztuczną inteligencję” – powiedział Penrose, dodając, że istnieje potrzeba „sprowadzenia i przeszkolenia talentów” do pracy z tą technologią.