Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Western Digital twierdzi, że jest wreszcie gotowy do zakończenia przywracania wszystkich usług online, które nie działały po serii cyberataków

Klienci zostali pozbawieni dostępu do niektórych usług internetowych firmy Western Digital na kilka tygodni, ponieważ firma stara się ustalić głębokość i powagę “incydentu bezpieczeństwa sieciowego”, który miał miejsce w ostatnim tygodniu marca 2023 roku.

Dostęp do usługi MyCloud został przywrócony około dwa tygodnie po tym, jak firma ogłosiła alarm i rozpoczęła dochodzenie. Mimo to, do tego czasu wielu klientów zmuszonych było albo dostać się do swoich plików poprzez dostęp lokalny, albo wcale.

Co więcej, inne części operacji w chmurze firmy zostały zagrożone, ponieważ “proaktywnie firma odłączyła swoje systemy i usługi od publicznego Internetu.”

Z pomocą firm zewnętrznych WD potwierdziła, że “nieautoryzowana strona uzyskała kopię bazy danych Western Digital”, którą WD wykorzystuje w swoim sklepie internetowym.

W związku z tym, “nieautoryzowana strona uzyskała kopię bazy danych Western Digital”, jak również “zaszyfrowane i zacienione hasła oraz częściowe numery kart kredytowych” w zaszyfrowanym formacie.

Producent dysków twardych obiecuje komunikować się bezpośrednio z dotkniętymi klientami, choć nie jest jasne, co dokładnie powinni robić dalej.

Firma powiedziała w oświadczeniu: “Nasze fabryki są i były operacyjne podczas tego incydentu i wysyłamy produkty, aby spełnić potrzeby naszych klientów”.

Klientom wciąż korzystającym z dostępu lokalnego przypomina się, że usługi My Cloud są z powrotem online od kilku tygodni umożliwiając łatwiejszy dostęp online.