Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

WhatsApp odnotował 40-procentowy wzrost ruchu sieciowego względem czasu sprzed wybuchu pandemii COVID-19

Wykorzystanie mediów społecznościowych wzrosło w wyniku kryzysu COVID-19, ponieważ coraz więcej użytkowników korzysta z Internetu, aby pozostać w kontakcie z rodziną, przyjaciółmi i współpracownikami. Teraz nowe dane z firmy konsultingowej i konsultingowej Kantar pokazują dokładnie, jakie korzyści odnoszą niektóre aplikacje. Według ankiety przeprowadzonej wśród ponad 25 000 konsumentów na 30 rynkach, przeprowadzonej od 14 do 24 marca, WhatsApp to aplikacja społecznościowa, która osiągnęła największe zyski dzięki COVID-19.

Ogólnie rzecz biorąc, należący do Facebooka WhatsApp odnotował 40% wzrost wykorzystania, który wzrósł z początkowego wzrostu o 27% we wczesnych dniach pandemii do 41% w fazie środkowej. W przypadku krajów znajdujących się w późniejszej fazie pandemii użycie WhatsApp wzrosło o 51%. Kantar zauważył, że na poszczególnych rynkach wykorzystanie to może być jeszcze wyższe. Na przykład użycie WhatsApp w Hiszpanii wzrosło o 76%, co jest wytłumaczalne sytuacją epidemiczną w tym kraju.

Badanie wykazało, że we wszystkich platformach komunikacyjnych wzrost użycia był największy w grupie wiekowej od 18 do 34 lat. Ponadto WhatsApp, Facebook i Instagram odnotowały 40% wzrost wykorzystania w porównaniu z wynikami uzyskiwanymi wcześniej przez tą samą grupą demograficzną. Inne aplikacje mediów społecznościowych, które zyskały podczas pandemii, to, co nie dziwi, chińskie WeChat i Weibo. Jak podaje Kantar, użycie Facebooka wzrosło o 37%, podczas gdy lokalne aplikacje społecznościowe w Chinach odnotowały wzrost wykorzystania o 58%.

Pomimo korzyści klienci twierdzili, że nie ufają platformom mediów społecznościowych w zakresie ważnych wiadomości związanych z COVID-19. Krajowe kanały informacyjne i strony internetowe agencji rządowych zostały uznane za lepsze opcje, odpowiednio 58% i 48% respondentów w ankiecie, identyfikując je jako „godne zaufania” źródło wiadomości i informacji. Tymczasem platformy mediów społecznościowych zostały uznane za „godne zaufania” tylko 11% konsumentów.

https://itreseller.pl/itrnewczy-administracja-prezydenta-usa-szykuje-kolejne-represje-wobec-huawei-tym-razem-celem-ma-byc-uniemozliwienie-produkcji-wlasnych-procesorow/