[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Rafał Wójcik, Fujitsu Polska: „Ważne jest, by wsłuchać się w głos swojego klienta”

Fujitsu, ze swoimi rozwiązaniami dla biznesu, bywa głównie kojarzone z przedsiębiorstwami dużymi. Nie oznacza to jednak, że japońska firma nie ma elementów portfolio użytecznych dla sektora SMB – stąd właśnie obecność Fujitsu na „AB Możliwości i Rozwój”, a więc wydarzeniu poświęconemu średnim i małym firmom. 

Konferencja AB “Możliwości i Rozwój”, która miała miejsce od 6 do 7 października 2022, to kolejna już, piąta edycja wydarzenia odbyła się pod hasłem “Potencjał cyfrowej technologii”. AB “Możliwości i Rozwój” to wydarzenie skierowane do resellerów z segmentu SMB, integratorów i dostawców usług IT. To spotkanie absolutnie dla wszystkich business partnerów otwartych na innowacje, chcących poznać najnowsze trendy na rynku IT i poznać reprezentantów poszczególnych vendorów.

O wrażenia z „AB Możliwości i Rozwój” zapytaliśmy Rafała Wójcika, Mid Market Sales Managera w Fujitsu Poland.

 

„Podczas jednej z debat dyskutowaliśmy o tym, jak producenci, jak venodrzy, producenci rozwiązań, platform, z których te firmy (red. SMB) mogą korzystać, mogą wspierać rozwój biznesu. Tych rozwiązań jest wiele. Ważne, aby wsłuchać się w głos rynku, wsłuchać się w głos swojego klienta i zobaczyć, co temu klientowi jest tak naprawdę potrzebne” – powiedział Rafał Wójcik z Fujitsu Poland.

 

 

Warto przypomnieć, że tegoroczna edycja różniła się zauważalnie od poprzednich, stawiając mniej na produkty, a bardziej na rozwijanie relacji i wymianę myśli. Stąd m.in. obecność debat. Była to także największa edycja “AB Możliwości i Rozwój”. W najbliższych dniach będziemy publikować kolejne nagrania z Konferencji AB “Możliwości i Rozwój” zapraszamy!

 

Pierwsze wideo z wydarzenia z komentarzem Patrycji Gawareckiej, dyrektor marketingu i sprzedaży w AB S.A., o rekordowej liczbie uczestników i prawdziwym potencjale cyfrowych technologii, dostepne w poniższym wpisie:

Lenovo Polska świętuje 30-lecie marki ThinkPad! Niekwestionowaną gwiazdą wydarzenia został najnowszy ThinkPad X1 Fold 16, komputer z niezwykłym elastycznym ekranem.

 

Drugie wideo z wydarzenia z komentarzem Tomasza Burzyńskiego, Distribution Business Managera HP Ink Polska, dostepne w poniższym wpisie:

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Tomasz Burzyński, HP Inc Polska: „Oceniamy to jako naprawdę duży i ciekawy element współpracy z partnerami”.

 

Kolejne, trzecie wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Zbigniew Mądry, COO i Członek Zarządu AB S.A., dostepne w poniższym wpisie:

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Zbigniew Mądry, AB: „Nie wystarczy posiadać sprzęt. Trzeba posiadać rozwiązania, systemy”

 

Kolejne wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Jacek Kotynia, Partner Sales Executive w Microsoft Polska, dostepne w poniższym wpisie:

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Jacek Kotynia z Microsoft Polska: „Najważniejsze: relacje i możliwość rozmawiania”