[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Tomasz Burzyński, HP Inc Polska: „Oceniamy to jako naprawdę duży i ciekawy element współpracy z partnerami”.

HP Inc, jeden z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie, jako ważny vendor w ofercie AB S.A. brał udział w Konferencji AB “Możliwości i Rozwój”. Zapytaliśmy Distribution Business Managera tej firmy, Tomasza Burzyńskiego, o jego ocenę wydarzenia w nowej formule. 

Konferencja AB “Możliwości i Rozwój”, która miała miejsce od 6 do 7 października 2022, to kolejna już, piąta edycja wydarzenia odbyła się pod hasłem “Potencjał cyfrowej technologii”. AB “Możliwości i Rozwój” to wydarzenie skierowane do resellerów z segmentu SMB, integratorów i dostawców usług IT. To spotkanie absolutnie dla wszystkich business partnerów otwartych na innowacje, chcących poznać najnowsze trendy na rynku IT i poznać reprezentantów poszczególnych Vendorów.

Jednym z nich było oczywiście HP Inc. Amerykański producent znany głównie z drukarek i komputerów osobistych znalazł się wśród czołowych firm goszczących na „AB Możliwości i Rozwój”. Zapytaliśmy Tomasza Burzyńskiego, Distribution Business Managera HP Inc Polska, o jego wrażenia z wydarzenia.

 

„Wydarzenie, w którym bierzemy udział z ramienia HP Inc Polska, wydarzenie dla nas bardzo interesujące, ciekawe, które daje naszym partnerom możliwość spotkania się, co, oceniamy to jako naprawdę duży i ciekawy element naszej kooperacji z partnerami” – powiedział Tomasz Burzyński – „Zapraszam i zachęcam wszystkich partnerów, którzy z nami jeszcze nie współpracują, tak z AB, jak i z HP, do wykorzystania tej możliwości (…) tak aby współpraca dawała nam obopólne korzyści.”

 

 

Warto przypomnieć, że tegoroczna edycja różniła się zauważalnie od poprzednich, stawiając mniej na produkty, a bardziej na rozwijanie relacji i wymianę myśli. Stąd m.in. obecność debat. Była to także największa edycja „AB Możliwości i Rozwój”. W najbliższych dniach będziemy publikować kolejne nagrania z Konferencji AB “Możliwości i Rozwój” zapraszamy!

Pierwsze wideo z wydarzenia z komentarzem Patrycji Gawareckiej, dyrektor marketingu i sprzedaży w AB S.A., o rekordowej liczbie uczestników i prawdziwym potencjale cyfrowych technologii, dostepne w poniższym wpisie:

 

Lenovo Polska świętuje 30-lecie marki ThinkPad! Niekwestionowaną gwiazdą wydarzenia został najnowszy ThinkPad X1 Fold 16, komputer z niezwykłym elastycznym ekranem.