Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

[Wideo] Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 w kometarzu Grzegorza Nowickiego i Tomasza Paradowskiego z Exclusive Networks Poland.

Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 to kolejne, świetnie zorganizowane wydarzenie koreańskiej firmy w Polsce. Skorzystaliśmy z tej okazji by porozmawiać z czołowymi postaciami firmy w Polsce. Jednymi z osób, z którymi udało nam się porozmawiać podczas wydarzenia byli Grzegorz Nowicki oraz Tomasz Paradowski.

Samsung po raz kolejny podkreślił, że stawia na partnerów, co widać było doskonale po skali i jakości przygotowania wydarzenia, licznych komunikatach płynących do partnerów ze strony globalnego vendora. Koreański gigant sprzedaje w naszym kraju wyłącznie poprzez partnerów, co sprawia, że kanał partnerski jest dla Samsunga kluczowy. Z perspektywy organizatora takiego wydarzenia najważniejsza jest frekwencja – w końcu to dla uczestników poświęca się całą, włożoną w event pracę.

 

W pierwszym dniu wydarzenia spotkaliśmy się z naszymi klientami kluczowymi. Była to szansa dla naszych Key Account Managerów do wymiany doświadczeń i zainspirowania swoich najważniejszych klientów do tego, by nasze rozwiązania poprawiły ich biznes. – powiedział Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager obszaru Professional Display Solutions w Samsung Electronics PolskaW drugim dniu spotkaliśmy się z najważniejszymi partnerami biznesowymi firmy Samsung, zarówno segmentów professional display, jak i LCD, żeby podsumować ostatni rok współpracy i podzielić się tym, jak Samsung widzi rynek. 

 

A skoro o partnerach mowa, to trzeba Samsungowi oddać, że na wydarzeniu pojawili się licznie. Sala była właściwie cały czas pełna, a przygotowana przez koreańskiego producenta strefa prezentacyjna cieszyła się dużym zainteresowaniem. Jak wydarzenie wyglądało oczyma partnera firmy Samsung?

 

Kolejny raz spotykamy się z partnerami handlowymi i zespołem firmy Samsung – powiedział Tomasz Paradowski, Dyrektor działu Professional AV & UC w Exclusive Networks Poland S.A. czyli jednego z kluczowych partnerów Samsunga w Polsce – Jest to świetna okazja do wymiany doświadczeń, podzielenia się refleksjami na temat tego rynku i jego rozwoju. Samsung to niekwestionowany lider w tej kategorii produktowej. Exclusive Networks, które reprezentuję jako dystrybutor marki Samsung, współpracuje z tą marką od wielu lat. Ostatni rok obfitował w wiele projektów z wykorzystaniem rozwiązań firmy Samsung. 

 

 

Warto przypomnieć, że tegoroczny Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 był wydarzeniem realizowanym w formule dwudniowej. Oznacza to dwa razy więcej wystąpień i przekazywanych na nich wiedzy, ale dla nas to dodatkowy czas na rozmowy z czołowymi osobami tak w Samsungu, jak i wśród parterów tej firmy. Dlatego w najbliższych dniach będziemy umieszczali kolejne nagrania z Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 (poniżej już opublikowane materiały)

 

Poprzednie, drugie wideo z wydarzenia Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 z komentarzem Michała Ptaka, Head of Marketing dla regionu Central Eastern Europe w Samsung Electronics, dostepne w poniższym wpisie:

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!

 

Pierwsze wideo z wydarzenia Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 z komentarzem Adama Parzonki, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska.  dostepne w poniższym wpisie:

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!

 

Więcej informacji o samym wydarzeniu Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 i laureatach w poniższym wpisie:

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!