[Wideo] Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 w kometarzu Grzegorza Nowickiego i Tomasza Paradowskiego z Exclusive Networks Poland.
Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 to kolejne, świetnie zorganizowane wydarzenie koreańskiej firmy w Polsce. Skorzystaliśmy z tej okazji by porozmawiać z czołowymi postaciami firmy w Polsce. Jednymi z osób, z którymi udało nam się porozmawiać podczas wydarzenia byli Grzegorz Nowicki oraz Tomasz Paradowski.
Samsung po raz kolejny podkreślił, że stawia na partnerów, co widać było doskonale po skali i jakości przygotowania wydarzenia, licznych komunikatach płynących do partnerów ze strony globalnego vendora. Koreański gigant sprzedaje w naszym kraju wyłącznie poprzez partnerów, co sprawia, że kanał partnerski jest dla Samsunga kluczowy. Z perspektywy organizatora takiego wydarzenia najważniejsza jest frekwencja – w końcu to dla uczestników poświęca się całą, włożoną w event pracę.
W pierwszym dniu wydarzenia spotkaliśmy się z naszymi klientami kluczowymi. Była to szansa dla naszych Key Account Managerów do wymiany doświadczeń i zainspirowania swoich najważniejszych klientów do tego, by nasze rozwiązania poprawiły ich biznes. – powiedział Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager obszaru Professional Display Solutions w Samsung Electronics Polska – W drugim dniu spotkaliśmy się z najważniejszymi partnerami biznesowymi firmy Samsung, zarówno segmentów professional display, jak i LCD, żeby podsumować ostatni rok współpracy i podzielić się tym, jak Samsung widzi rynek.
A skoro o partnerach mowa, to trzeba Samsungowi oddać, że na wydarzeniu pojawili się licznie. Sala była właściwie cały czas pełna, a przygotowana przez koreańskiego producenta strefa prezentacyjna cieszyła się dużym zainteresowaniem. Jak wydarzenie wyglądało oczyma partnera firmy Samsung?
Kolejny raz spotykamy się z partnerami handlowymi i zespołem firmy Samsung – powiedział Tomasz Paradowski, Dyrektor działu Professional AV & UC w Exclusive Networks Poland S.A. czyli jednego z kluczowych partnerów Samsunga w Polsce – Jest to świetna okazja do wymiany doświadczeń, podzielenia się refleksjami na temat tego rynku i jego rozwoju. Samsung to niekwestionowany lider w tej kategorii produktowej. Exclusive Networks, które reprezentuję jako dystrybutor marki Samsung, współpracuje z tą marką od wielu lat. Ostatni rok obfitował w wiele projektów z wykorzystaniem rozwiązań firmy Samsung.
Warto przypomnieć, że tegoroczny Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 był wydarzeniem realizowanym w formule dwudniowej. Oznacza to dwa razy więcej wystąpień i przekazywanych na nich wiedzy, ale dla nas to dodatkowy czas na rozmowy z czołowymi osobami tak w Samsungu, jak i wśród parterów tej firmy. Dlatego w najbliższych dniach będziemy umieszczali kolejne nagrania z Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 (poniżej już opublikowane materiały)
Poprzednie, drugie wideo z wydarzenia Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 z komentarzem Michała Ptaka, Head of Marketing dla regionu Central Eastern Europe w Samsung Electronics, dostepne w poniższym wpisie:
Pierwsze wideo z wydarzenia Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 z komentarzem Adama Parzonki, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska. dostepne w poniższym wpisie:
Więcej informacji o samym wydarzeniu Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 i laureatach w poniższym wpisie: