Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Większy komfort pracowników dzięki sztucznej inteligencji – Cisco prezentuje nowe innowacyjne rozwiązania do współpracy, podczas wydarzenia WebexOne

Podczas wydarzenia WebexOne, Cisco zaprezentowało nowe rozwiązania oparte na AI, mające na celu wzmocnienie współpracy i interakcji między pracownikami. Firma przedstawiła kilka innowacji, w tym Cisco Spatial Meetings, Ceiling Microphone Pro oraz nowe funkcje Cisco AI Assistant dla Webex.

Obecnie pracownicy i zespoły IT oczekują rozwiązań umożliwiających płynną i bezproblemową współpracę. Poczynając od poprawy jakości spotkań, po zwiększenie produktywności i uproszczenie obsługi urządzeń – innowacje od Cisco oparte na AI są zaprojektowane tak, aby przekształcać sposób w jaki pracujemy.

„Dzięki sztucznej inteligencji obecnej w każdej części naszego portfolio, pomagamy organizacjom przygotować ich środowiska pracy na przyszłość, oferując technologie, które są inteligentne, elastyczne i łatwe do zarządzania, poprawiając tym samym doświadczenia pracowników i klientów” – powiedział Jeetu Patel, wiceprezes wykonawczy ds. produktów Cisco.

 

Nowy wymiar doświadczeń – „Distance Zero”

W erze pracy zdalnej pracownicy potrzebują rozwiązań, które dają wszystkim uczestnikom spotkania poczucie, że znajdują się w tym samym pomieszczeniu, niezależnie od lokalizacji. Jest to koncepcja, którą Cisco nazywa „Distance Zero”. Cisco wykorzystuje sztuczną inteligencję do transformacji nowoczesnych miejsc pracy, tworząc środowisko sprzyjające równości i inkluzywności, niezależnie od formy pracy i miejsca, w którym znajdują się uczestnicy.

 

Innowacje obejmują:

  • Cisco Spatial Meetings: Cisco Room Bar Pro umożliwia przekształcanie każdej przestrzeni w studio, zapewniając przestrzenne wideo dla użytkowników Webex na Apple Vision Pro. Wszystko to dzięki prostemu upgrade’owi oprogramowania. Od teraz użytkownicy mogą przeprowadzać zdalne demonstracje produktów, szkolenia, zajęcia edukacyjne i wiele więcej, korzystając z wideo o wyjątkowej głębi i wymiarze.
  • Cisco Ceiling Microphone Pro: Ten pierwszy na rynku adaptacyjny mikrofon sufitowy automatycznie dostosowuje się do pozycji mówcy i konfiguracji pomieszczenia, oferując pełną integrację z kamerami Cisco i systemami sal konferencyjnych. Dostarcza możliwość nagrywania rozmów z dowolnego miejsca i w różnych warunkach, a ustawienia mikrofonu wymagają zaledwie kilku minut, a nie godzin.

 

Zarządzanie inteligentnymi obszarami roboczymi

Wraz z rozwojem pracy hybrydowej, obowiązki IT się rozszerzyły, podobnie jak oczekiwania pracowników. Aby temu sprostać, Cisco umożliwia zespołom informatycznym i administracyjnym uproszczenie ich pracy poprzez:

  • Workspace Designer: Automatyzuje projektowanie i personalizację przestrzeni roboczych. Zapewnia widok 3D zasięgu audio i wideo oraz przyspiesza wdrażanie przestrzeni do pracy hybrydowej.
  • Smart Diagnostics w Control Hub: Umożliwia zespołom IT dynamiczne wykrywanie i rozwiązywanie problemów z salami konferencyjnymi w czasie rzeczywistym.
  • Integracja ThousandEyes z Desk Phone 9800 Series i Webex Calling: Pomaga monitorować i rozwiązywać problemy w czasie rzeczywistym, minimalizując przestoje poprzez wykrywanie, gdzie występują zakłócenia połączeń.

 

Zwiększanie produktywności i zaangażowania pracowników

Aby usprawnić współpracę i zwiększyć produktywność, Cisco AI Assistant umożliwia użytkownikom:

  • Automatyzację procesów dzięki integracjom z aplikacjami korporacyjnymi, takimi jak Salesforce, ServiceNow, Zendesk i inne.
  • Integrację z Glean, co umożliwia klientom poprawę komunikacji i przyspieszenie podejmowania decyzji dzięki bazie wiedzy i integracjom z aplikacjami takimi jak: Outlook, Salesforce i ServiceNow.
  • Wybór Modelu Językowego (LLM), który najlepiej odpowiada ich potrzebom, za pośrednictwem Amazon Bedrock.
  • Udostępnianie podsumowań i raportów na platformach zewnętrznych, takich jak Microsoft Outlook, Teams, Copilot i Slack.

 

Dodatkowe nowe funkcje poprawiające zaangażowanie pracowników obejmują:

  • Ulepszenia Vidcast: Nowe funkcje, takie jak wyróżnienia, rozdziały i transkrypcje, usprawniają możliwości pracy z nagraniami spotkań. Wkrótce AI-generated Vidcast umożliwi użytkownikom przesyłanie plików PDF lub PPT i automatyczne generowanie skryptu i lektora w wybranym języku i tonie, co znacznie oszczędzi czas i poprawi doświadczenia użytkowników.
  • Slido – ankiety oparte na AI: Uczestnicy spotkań mogą korzystać ze sztucznej inteligencji do generowania ankiet Slido podczas webinarów i spotkań.

 

ALSO CTV 2024: „Coraz więcej ludzi chce korzystać z tej sztucznej inteligencji, więc pojawia się potrzeba odpowiedniej platformy” – twierdzi Rafał Szczypiorski, Dell Technologies