Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wielka Brytania uderzy nowymi regulacjami prawnymi w Google i Facebooka. Władze kraju planują ograniczenie dominacji obu gigantów z USA. Czyżby miało to wpłynąć na relacje ze Stanami Zjednoczonymi?

Wielka Brytania narzuci w przyszłym roku nowy reżim konkurencji, aby uniemożliwić Google i Facebookowi wykorzystanie swojej dominacji do wyparcia mniejszych firm i stawiania konsumentów w niekorzystnej sytuacji.

Nowe prawo będzie egzekwowane przez specjalną jednostkę w Urzędzie ds. Konkurencji i Rynków (CMA), który w tym roku oświadczył, że potrzebuje nowych przepisów, aby trzymać gigantów technologicznych w ryzach. Obie amerykańskie firmy oświadczyły, że są zaangażowane we współpracę z brytyjskim rządem w zakresie reklamy cyfrowej, w tym zapewnienie użytkownikom większej kontroli nad ich danymi i wyświetlanymi reklamami. Łącznie obie firmy odpowiadały w 2019 roku za około 80% z 14 miliardów funtów wydanych na cyfrową reklamę w Wielkiej Brytanii.

Brytyjski sekretarz ds. Technologii cyfrowych, Oliver Dowden, powiedział, że jest dość powszechna zgoda co do tego, że koncentracja wpływu w niewielkiej liczbie firm ogranicza wzrost i ma negatywny wpływ na całe branże. Nowo utworzona jednostka ds. Rynków cyfrowych, która rozpocznie pracę w kwietniu, mogłaby otrzymać uprawnienia do zawieszania, blokowania i cofania decyzji podejmowanych przez firmy technologiczne oraz do nakładania kar finansowych za nieprzestrzeganie przepisów.

Firmy będą musiały być bardziej przejrzyste co do tego, w jaki sposób wykorzystują dane konsumentów, a ograniczenia utrudniające korzystanie z konkurencyjnych platform zostaną zakazane.

https://itreseller.pl/itrneww-geekbench-debiutuje-nowy-procesor-z-linii-tiger-lake-u-intel-core-i7-1180g7-to-jednostka-ograniczona-do-15w-tdp-a-mimo-to-oferuje-wysoka-wydajnosc/