Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Włoski organ nadzorczy ukarał Metę grzywną za nieuczciwe praktyki handlowe

Włoski organ antymonopolowy AGCM nałożył grzywnę na właściciela Facebooka i Instagrama, firmę Meta, za to, co określił jako nieuczciwe praktyki handlowe.

AGCM stwierdził, że użytkownicy Instagrama nie zostali odpowiednio poinformowani o wykorzystywaniu ich danych osobowych do celów komercyjnych.

Stwierdzono również, że użytkownicy Facebooka i Instagrama nie otrzymali odpowiednich informacji na temat tego, w jaki sposób mogą zakwestionować zawieszenie kont.

„Nie zgadzamy się z decyzją włoskiego organu ochrony konkurencji i oceniamy nasze możliwości” – powiedział rzecznik Meta w oświadczeniu.

Rzecznik dodał, że od sierpnia 2023 r. Meta wdrożyła kilka zmian dla włoskich użytkowników, które są odpowiedzią na obawy organu, w tym zwiększoną przejrzystość tego, w jaki sposób firma wykorzystuje dane do wyświetlania reklam na Instagramie.

Lenovo New Product Training 2024: Nowe rozwiązania dla biznesu gotowe na erę AI