Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wojciech Telenga objął stanowisko Executive Partner – Digital Transformation w Grupie Tuatara

Do grupy TUATARA dołączył Wojciech Telenga, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania zespołami handlowymi oraz transformacji sprzedaży. Objął stanowisko Executive Partner, Digital Transformation, a wśród jego zadań będzie m.in. restrukturyzacja całego obszaru sprzedażowego i ułatwienie spółkom z grupy rozwój na rynkach europejskich i poza Europą.

Wojciech Telenga ma ponad 14-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem sprzedaży, ze szczególnym nastawianiem na budowę i transformację działów sprzedażowych, wdrożeń systemów CRM oraz implementacji strategii omnichannel. Pracował też nad koncepcją i realizacją konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Ostatnie 3 lata zajmował stanowisko Head of Sales Transformation w Deloitte Digital. Wcześniej, pełnił szereg istotnych stanowisk w branży, zarządzał sprzedażą między innymi w Bonnier Magazines & Brands czy w Bertelsmann Media

 

Bardzo się cieszę, że będę mógł wykorzystać moje doświadczenia, by zoptymalizować, wielokanałowe kontakty na linii TUATARA – klienci. TUATARA to innowacyjna grupa, pracująca w najbardziej przyszłościowych sektorach gospodarki – AI, uczenie maszynowe, automatyzacja, a ostatnio to co mnie osobiście inspiruje do pracy najmocniej , branża kosmiczna. Wierzę, że znajdujemy się w idealnym miejscu, by do obecnych najmocniejszych stron grupy – synergii podejścia biznesowego i technologicznego – dodać kolejny element: skuteczną, poukładaną procesowo, nowoczesną sprzedaż, uwzględniającą zarówno potencjał firmy, wychodząc od tego co w sprzedaży jest najważniejsze — rzeczywistych potrzeb klientów” – powiedział Wojciech Telenga.

 

TUATARA to grupa kapitałowa, która łączy kompetencje konsultingowe i technologię, tworząc wyjątkowe rozwiązania cyfrowe (od integracji backendu, przez digitalizację procesów, do innowacyjnych modeli biznesowych) dla firm z wielu branż. W przeciwieństwie do firm typu software house lub integratorów technologii, TUATARA posiada własne rozwiązania i produkty, które z powodzeniem łączy z istniejącymi technologiami firm trzecich, open-source i produktami własnymi klientów. Jest także także partnerem pierwszej kosmicznej misji Omanu oraz współzałożycielem Silesian Space Valley – klastra technologii kosmicznych, stworzonego w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.

 

„Powiedziałbym, że doświadczenie i umiejętności Wojtka pozwolą sięgnąć gwiazd, gdyby nie to, że już teraz pracujemy z branżą kosmiczną i budujemy platformę analizy treści satelitarnych przy wykorzystaniu AI czy technologii Computer Vision. Na pewno jego pierwszym, i chyba najważniejszym zadaniem, będzie przygotowanie nas do jeszcze skuteczniejszej analizy potrzeb klientów i zbudowanie nowoczesnego procesu sprzedaży, gdzie zespół pełni rolę rzeczywistego doradcy i pomaga przełożyć potrzeby biznesowe na rzeczywiste, zachwycające doświadczenia cyfrowe” – podsumował Krzysztof Goworek, CEO TUATARA.

 

Kongres HPE 2023 – Zwycięstwo w aż 3 kategoriach komentuje Robert Fręchowicz, wiceprezes Betacom SA