Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Women In Tech Summit 2019 – Firma Procter & Gamble, partnerem największej, tegorocznej konferencji technologicznej dla kobiet w Europie.

Tegoroczna edycja konferencji „Women in Tech Summit”, największego wydarzenie technologicznego dla kobiet, zgromadziła prawie 6 000 uczestniczek z wielu krajów. Firma Procter & Gamble, która w Polsce ulokowała jedno ze swoich najważniejszych centrów IT była partnerem konferencji, dzieląc się z jej uczestniczkami wiedzą z dziedziny nowych technologii i doświadczeniem w zakresie kształtowania środowiska pracy sprzyjającego rozwojowi talentu zarówno kobiet, jak i mężczyzn, w obszarze STEM.

 

 Women in Tech Summit 2019

Tegoroczna edycja największego technologicznego wydarzenia dla kobiet, to tysiące uczestniczek z całego świata, 23 keynote speakerów reprezentujących najważniejsze globalne firmy niemalże z każdego sektora aktywności, dla których high tech i innowacje są podstawą dalszego rozwoju biznesu. Przez dwa dni, na dwóch scenach odbyło się kilkadziesiąt tematycznych wystąpień i debat poruszających najważniejsze aspekty z branży, takie jak: rozwój technologii wobec zagrożeń klimatycznych, bezpieczeństwo danych czy wspieranie różnorodności w firmach technologicznych. Tematem przewodnim Summitu było cyberbezpieczeństwo, będące kluczowym zagadnieniem, z którym muszą zmierzyć się firmy reprezentujące niemalże wszystkie branże.

 

Branżę FMCG podczas konferencji reprezentował światowy lider – firma Procter & Gamble. Pracownicy firmy prezentowali uczestniczkom tworzone przez firmę innowacje oraz możliwości rozwoju kariery pod okiem doświadczonych liderów oraz mentorów.

 

Polska Centrum IT na światową skalę

P&G już w 1996 roku utworzyło swoje pierwsze centrum IT w Polsce. Dzisiaj jest ono drugim co do wielkości takim ośrodkiem koncernu na świecie. Zatrudnia ponad 300 specjalistów z dziedziny IT, z których prawie połowa to kobiety. Jednym z keynote speakerów podczas Women in Tech Summit 2019, była Magdalena Zawadzka-Kiczko, szefowa warszawskiego hubu, a zarazem Global Master Data Shared Services Leader w koncernie.

 

Od ponad 180 lat innowacje pozwalaj nam tworzyć produkty, które nie tylko ułatwiają wykonywanie obowiązków domowych, ale także na co dzień poprawiają jakość życia milionów konsumentów. W dzisiejszych czasach najnowsze technologie z obszaru IT odgrywają szczególną rolę w tworzeniu tych innowacji – powiedziała Magdalena Zawadzka-Kiczko.

 

W warszawskim centrum IT podejmowane są strategiczne decyzje dotyczące wykorzystania i rozwoju nowych technologii, z których firma korzysta na globalną skalę. Polski HUB daje możliwość rozwoju kompetencji pracowników, pozwalając na realizowanie projektów o światowym zasięgu.

 

„Stale wprowadzamy innowacje we wszystkich obszarach działania firmy – dodaje Zawadzka-Kiczko. Rozwój nowych technologii daje nam możliwość, aby stale zaskakiwać i zachwycać naszych klientów. Korzystamy z danych, by nie tylko tworzyć nowe rozwiązania, ale także, by zapewnić konsumentom dostęp do odpowiednich do ich potrzeb produktów tam i wtedy, gdy ich potrzebują, by efektywnie się z nimi komunikować i optymalizować łańcuchy dostaw tak, by zmniejszał się nasz wpływ na środowisko. Wiele z tych prac jest wykonywanych właśnie w Polsce.”

 

 

Mentoring szansą na rozwój kariery

Odpowiednie wykształcenie, przebyte kursy oraz chęć rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego są podstawą do osiągnięcia sukcesu zawodowego. Jednym z narzędzi pomagających w rozwoju kariery zawodowej, do których co raz chętniej sięgają firmy i ich pracownicy jest mentoring.  Jest to narzędzie, którego istotą jest partnerska relacja między nauczycielem i uczniem, mająca na celu poznanie i zdefiniowanie potencjału osoby z mniejszym doświadczeniem, który może być rozwijany przy wsparciu bardziej doświadczonego mentora. Najwięcej korzyści przynosi taka forma mentoringu, w której obie strony mogą korzystać nawzajem ze swoich doświadczeń zawodowych. O znaczeniu mentoringu dla kobiet parujących w branżach technicznych mówiła podczas Konferencji Women in Tech Summit Emilia Burzyńska, CIO Procter & Gamble Central Europe, w ramach panelu „Mentoring – kolejne modne hasło czy narzędzie zmieniające karierę”.

 

„W Procter & Gamble stawiamy na różne formy mentoringu, z których jedną jest tzw. odwrócony mentoring. W takim modelu obie strony uczą się od siebie nawzajem, uzupełniając swoje kompetencje. Młody pracownik czerpie z doświadczenia pracownika z długoletnim stażem, natomiast mentor może poznać często zupełnie inną perspektywę młodego pokolenia.”

 

W branży IT stawiamy na kobiety

Procter & Gamble z swoim Centrum IT w Polsce tworzy niezwykłe możliwości rozwoju dla ludzi młodych, stawiających pierwsze kroki na rynku pracy.

 

„Niestety kobiet w IT jest wciąż zdecydowanie mniej niż mężczyzn” – dodaje Emilia Burzyńska. „Młodym kobietom często brak wzorca osobowego w postaci kobiet odnoszących sukcesy w tej branży, zdarza się więc, że rezygnują z podjęcia kariery w tym obszarze. Dlatego jako firma angażujemy się w różne inicjatywy, które mają na celu popularyzację rozwoju kobiet w sektorze IT pokazując, że jest dla nich miejsce w tej branży i stawiając za przykład ich bardziej doświadczone koleżanki, które mogą być ich mentorkami.”

 

W trakcie 2-dniowej konferencji Women In Tech Summit uczestniczki mogły poznać realizowane projekty przez koncern a także dowiedzieć się w jaki sposób mogłyby rozwinąć swoją karierę w jej strukturach.