Woodpecker wprowadzi do swojej oferty dwa nowe produkty

Woodpecker jeszcze w tym roku zamierza udostępnić szerszej gronie odbiorców swój nowy produkt o nazwie Scale. To narzędzie do tworzenia spersonalizowanych kampanii marketingowych. Z kolei w listopadzie spółka zamierza wprowadzić wersję beta produktu Prospects.

Znajdujący się obecnie w fazie beta testów Scale pozwala tworzyć spersonalizowane nagrania wideo, kierowane do konkretnych odbiorców na podstawie szablonów nagranych przez użytkownika. Produkt wzbudził na tyle duże zainteresowanie wśród potencjalnych klientów, że Producent zdecydował się wprowadzić obsługę 28 języków.

Wprowadzenie do oferty produktu Scale będzie dla nas kolejnym kamieniem milowym. Pokryjemy szerszy zakres procesu sprzedaży B2B, co z pewnością zwiększy efektywność ich działań – powiedział prezes Woodpeckera, Mateusz Tarczyński. – W trzecim kwartale 2023 roku spółka w dalszym ciągu inwestowała w rozwój ekosystemu produktowego. Coraz większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów wzbudzał produkt Scale, z którego płatnej wersji Beta korzystało 50 klientów. Duże globalne zainteresowanie ze strony potencjalnych użytkowników przełożyło się na wspieranie przez Scale 28 języków m.in. (chiński, turecki, koreański, szwedzki, angielski, polski, niemiecki, francuski).

Spółka pracuje też nad kolejnym swoim produktem o nazwie Prospects, którego wersja beta pojawi się jeszcze w listopadzie.

Rozwiązanie to pozwoli użytkownikom korzystającym z innych produktów Woodpecker.co na uzupełnienie procesu automatyzacji sprzedaży o wysokiej jakości bazy tzw. prospektów. Spółka odnotowała około 300 zgłoszeń z różnych części świata do udziału w testach beta – dodaje prezes Woodpeckera.

Woodpecker to notowany na polskiej giełdzie NewConnect producent oprogramowania udostępnianego w modelu SaaS, które umożliwia m.in. automatyzację komunikacji biznesowej. W 3 kwartale spółka zanotowała 0,14 mln zł zysku netto wobec 1,29 mln zł w porównywalnym okresie ubiegłego roku. Monthly Recurring Revenu był wyższy r/r o 17% i wyniósł 1,5 mln zł.