Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wraca jeden z najładniejszych smartwatchy – Moto 360. Tyle, że nie jest to już produkt należącej do Lenovo Motoroli.

Moto 360 był jednym z pionierskich smartwatchy korzystających z systemu Android Wear. Urządzenie zadebiutowało w 2015 roku. Motorola miała dwie próby, dwa modele, zanim zdecydowała się zaprzestać ich produkcji w 2017 roku. Teraz Moto 360 wraca. 

Niezbyt znana (ja nie znałem) firma o nazwie eBuyNow postanowiła wskrzesić markę Moto 360. Nowy smartwatch obsługuje Wear OS i zachowuje design podobny do Moto 360 drugiej generacji z 2017 roku, ale remontuje elementy wewnętrzne.

Nowe Moto 360 jest zbudowane z zastosowaniem 1,2-calowego wyświetlacza OLED o rozdzielczości 360 x 360 pikseli. Posiada także mechaniczną koronę ułatwiającą sterowanie interfejsem użytkownika. „Pod maską” nowego Moto 360 znajdziemy chipset Snapdragon 3100 w połączeniu z 1 GB pamięci RAM i 8 GB pamięci.

Urządzenie posiada wszystkie oczekiwane funkcje smartwatcha, takie jak monitor pracy serca, GPS i NFC. Jeśli chodzi o łączność, mamy do dyspozycji również Bluetooth 4.2 i Wi-Fi 802.11b/g/n. Nowy zegarek jest wodoodporny do 3ATM. Akumulator ma pojemność 355 mAh i oferuje również szybkie ładowanie, które zmienia od zera do stanu pełnego możemy naładować w godzinę.

Nowe Moto 360 będzie sprzedawany w sprzedaży detalicznej za 350 USD. Będzie dostępny w kolorach Steel Grey, Rose Gold lub Phantom Black czyli, tłumacząc z „marketingowego” na polski, stalowoszary, kolor różowego złota i czarny. Niezależnie od wersji, do budowy użyto stali nierdzewnej. Jest kompatybilny ze wszystkimi telefonami z Androidem 5.0+ i iOS 10+.