Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Współkreacja, łączenie wiedzy i doświadczeń to głównie idee innowacji w biznesie – konferencja Fujitsu World Tour 2017 w Warszawie.

Hasłem przewodnim spotkania Fujitsu World Tour było “Human Centric Innovation: Digital Co-Creation” czyli innowacje skupione na człowieku.

 

– Aby wdrożyć z sukcesem te innowacje z jednej strony musimy uwzględnić społeczne uwarunkowania prowadzenia biznesu z drugiej strony posiadać wiedzę z zakresu technologii – zauważa wiceprezes Fujitsu Juan Maria Porcar, który był jednym z przemawiających podczas konferencji.

 

Z punktu widzenia partnerów biznesowych sytuacja na rynku uległa kolosalnym zmianom. Kiedyś chodziło tylko o sprzedaż danego produktu, czy usługi. Obecnie, partnerzy mają bardziej skomplikowane zadanie, które polega na ciągłej współpracy z klientem, identyfikacji jego potrzeb, zrozumienie oczekiwanych wyników biznesowych i stworzenie platformy, która pozwoli na wypracowanie wspólnych rozwiązań.