Współkreacja, łączenie wiedzy i doświadczeń to głównie idee innowacji w biznesie – konferencja Fujitsu World Tour 2017 w Warszawie.
Hasłem przewodnim spotkania Fujitsu World Tour było “Human Centric Innovation: Digital Co-Creation” czyli innowacje skupione na człowieku.
– Aby wdrożyć z sukcesem te innowacje z jednej strony musimy uwzględnić społeczne uwarunkowania prowadzenia biznesu z drugiej strony posiadać wiedzę z zakresu technologii – zauważa wiceprezes Fujitsu Juan Maria Porcar, który był jednym z przemawiających podczas konferencji.
Z punktu widzenia partnerów biznesowych sytuacja na rynku uległa kolosalnym zmianom. Kiedyś chodziło tylko o sprzedaż danego produktu, czy usługi. Obecnie, partnerzy mają bardziej skomplikowane zadanie, które polega na ciągłej współpracy z klientem, identyfikacji jego potrzeb, zrozumienie oczekiwanych wyników biznesowych i stworzenie platformy, która pozwoli na wypracowanie wspólnych rozwiązań.