Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydatki konsumentów zwalniają, przychody kwartalne Alibaby nie spełniają oczekiwań

Chiński gigant e-commerce Alibaba Group Holding Ltd. zanotował w czwartek niski, jednocyfrowy wzrost przychodów kwartalnych, nieco poniżej oczekiwań, ponieważ ograniczenia COVID-19 i pogarszające się perspektywy gospodarcze spowolniły wydatki konsumentów.

Wydatki detaliczne w Chinach spadły w tym roku wraz z surową polityką rządu „zero-COVID”, która doprowadziła do częstych blokad sklepów i zaszkodziła aktywności gospodarczej. Przychody wzrosły o 3% do 28,96 miliardów dolarów w ciągu trzech miesięcy zakończonych 30 września.

Przychody z zarządzania klientami, które śledzą ile pieniędzy klienci wydają na Alibabę, spadły o 7% w skali roku, co oznacza największy w historii spadek w tym segmencie, który zazwyczaj stanowi 30% całkowitych przychodów firmy. Dyrektor generalny Daniel Zhang powiedział podczas rozmowy o dochodach, że popyt konsumpcyjny był słaby, a odrodzenie COVID-19 ” wpływało na jeden obszar po drugim, powodując nienormalne lub zawieszone usługi logistyczne w różnych lokalizacjach”.

Aktualny kwartał również okazał się słaby. W zeszłym tygodniu firma po raz pierwszy nie ujawniła wyników sprzedaży w ramach festiwalu zakupów „Singles Day”, mówiąc jedynie, że wyniki są zgodne z zeszłorocznymi, które były najniższym wzrostem w historii. Przemawiając do inwestorów na wezwanie, Zhang powiedział, że około 15% miejsc w Chinach doświadczyło nienormalnej logistyki i usług dostawczych z powodu protokołów COVID-19, co wpłynęło na wydajność podczas święta zakupów. Niezwykle ciepła pogoda w tym sezonie również wpłynęła na zakupy odzieży.